Miksi se on minun häpeäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Jouduin lähettämään anopille viestin, etten tiedä on tosta miehestä lähtemään isänpäivälounaalle, ei ole vielä herännyt. (Viiden aikaan tuli kotiin aamuyöstä).
Nyt hävettää ja vatsaa vääntää. Maha ihan sekaisin, kun odotan vastausta anopilta.
Kuusivuotias kyselee, että koska voi antaa isälle kortin, ja miksei isä herää.

No, onhan se minun häpeäni, kun mulla on tuollainen mies.

Hyvää isänpäivää vaan.

:(

En lähde, appi on hänen isänsä ja sanoin eilen monet kerrat että sen on oltava huomenna ajokunnossa (mä en kenenkään krapulakuskiksi ala). Täällä on ruokaa valmiina yllinkyllin. Anoppi valmistaa jo sitä lounasta. Typerää olis mennä sinne, syödä ja lähtee saman tien kotiin.

Olen joka ikinen viikonloppu pahoillani, että olen ton kanssa.

voi että mikä pettymys lapselle. :(

meidän lapsille on todella tärkeää että me laitellaan yhdessä aamupala, kakku sun muut pöytään valmiiksi. sitten mennään porukalla halimaan ja pussailee isää ja herättää se.

Kivoja isiä kun vetäneet eilen perseet ja nyt makaavat krapuloissaa perse homeessa jossain sängyn pohjalla. Jos olisin ap, lähtisin lasten kanssa onnitteleen pappaa ja jättäisin miehen yksinään kotiin nukkuun krapulaansa. Viipyisin reissulla vielä pitkään (jos vain on sellaiset appivanhemmat että heidän luonaan viihtyy). Miettiköön sit itsekseen mies kun heräilee, että missähän se perhe on..

Mites jos lähtisitte lapsen kanssa sinne anoppilaan sille lounaalle? Jätätte miehen kotiin koisimaan ja annatte olla. Onhan sillä apellakin isänpäivä!!! Ja lapselle tärkeää, ni menkää te vain. Te sitä ukkoa sinne tarvi, smalla näytätte että he ovat teille tärkeitä vaikka mies onkin mikä on.

[QUOTE="kii";22451767 begin_of_the_skype_highlighting**************22451767******end_of_the_skype_highlighting]Kivoja isiä kun vetäneet eilen perseet ja nyt makaavat krapuloissaa perse homeessa jossain sängyn pohjalla. Jos olisin ap, lähtisin lasten kanssa onnitteleen pappaa ja jättäisin miehen yksinään kotiin nukkuun krapulaansa. Viipyisin reissulla vielä pitkään (jos vain on sellaiset appivanhemmat että heidän luonaan viihtyy). Miettiköön sit itsekseen mies kun heräilee, että missähän se perhe on..[/QUOTE]

Sanos muuta, ihan samat mietteet. Jos hakevat, niin lähden. Mutta ei ole tullut vastausta, joten en itsekseni lähde sinne kuuntelemaan sitä valitusta miehen juomisesta. Kun mä en oikeasti sille mitään mahda.

Nyt nousi kuselle, jihuu.

[QUOTE="pettynyt";22451729]:(

En lähde, appi on hänen isänsä ja sanoin eilen monet kerrat että sen on oltava huomenna ajokunnossa (mä en kenenkään krapulakuskiksi ala). Täällä on ruokaa valmiina yllinkyllin. Anoppi valmistaa jo sitä lounasta. Typerää olis mennä sinne, syödä ja lähtee saman tien kotiin.

Olen joka ikinen viikonloppu pahoillani, että olen ton kanssa.[/QUOTE]

No oikeasti, mitä hittoa roikut vielä sen kanssa. Kuulostaa että miehestäsi ei juuri iloa ole niin lapselle kuin sinullekaan, joten varmasti olisitte onnellisempia erillänne.

Uusimmat

Yhteistyössä