Miksi sellaista ihmistä sanotaan, joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
haluaa hallita kaikkea ympärillään?
Siis haluaa, että kaikkien tulee ajatella kuten hän ajattelee, kaiken tulee mennä niinkuin hän haluaa ja heti kun hän haluaa jne.
Tämä ihminen on aivan valtavan kova valittamaan kaikesta ja kutakuinkin joka tahon kanssa sukset ristissä. Oli kyseessä sitten joku kunnan työntekijä, lääkäri tai kaupan kassa...
Kaikesta löytää vikoja ja virheitä ja aina on valitus vetämässä johonkin suuntaan. Ja hän on se, jota aina huijataan.
Eikä hän itse oikeastaan näitä valituksiakaan hoida, vaan vaatii puolisoaan hoitamaan, tismalleen sen mukaan miten hän sanoo.
Hän on a.i.n.a oikeassa.

Onko tällaiselle ihmiselle olemassa mitään diagnoosia?

Hän ei ole, luoja kiitos, minun mies, eikä sukulainenkaan...:xmas:

Meillä on tällainen tuttavuus, pariskunta. Minulla alkaa olla sietokyky lopussa tämän naisen kanssa. Tulevat meille aina yllättäen, kerran viikossa keskimäärin.
En jaksa hänen juttujaan. Tuntuu oikeasti, että sekoan sen seurassa...
Lisäksi hän lähettelee viestejä lähes päivittäin ja (yrittää) soittaa ainakin kerran viikossa. En vastaa hänen puheluihin.
Jos en vastaa viestiin tyyliin "mitä kuuluu?", hän lähettää sen niin monesti, että vastaan.
Nyt hän lupasi meille sähköurkunsa, joista emme vielä selvää päätöstä osanneet antaa, hän kuitenkin "päätti meidän puolesta" ja pommittaa nyt, milloin tulemme hakemaan ne...
Emme ole vastanneet, kun emme JAKSA yksinkertaisesti...kohta taitaakin olla sitten ovella...

Yhteistyössä