Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Onko mies mustis tai onko jostain syystä luottamuspulaa?
Ei oo luottamuspulaa, mutta ei myönnä olevansa mustiskaan. Se vaan haluu että mä oon kotona. Itte yleensä pelaa tuoll koneellaan, eikä sitä välttämättä nää edes koko pvänä ellei sit mee itse tonne makkariin jutustelemaan. :/
Höh. Olisko sittenkin pientä mustasukkaisuutta ilmassa? Sitä on vaikea itselleen myöntää.
Mun mielestä kyllä. Tai sitten se on tää mun kaveri, josta ukko ei tykkää ei sitten yhtään. Kaveri kun on vähän -noh, miehiin meneväistä sorttia. Mutta ei se tarkota että itse olisin!
Ja toisaalta ukon ex petti sitä jatkuvasti - jopa samassa kodossa, missä asuivat, miehen silmien alla. Mutta tästäkin on aikaa yli 10 vuotta kuitenkin.
Sieltähän se tulikin.
Aivan.
Itse oolut suhteessa parin pettäjän kanssa nuoruudessa ja joskus se mustasukkasuus nostaa päätään vieläkin,vaikka mies ei mitään syytä ole antanut,olen opettelemalla opetellut luottamann mieheeni ja ajatellut että jos pettää niin se pettää mun motkotuksista/kielloista huolimatta.
Mutta se petetyksi tuleminen oikeasti jättään pysyvät jäljet ihmiseen ja siksi olen miehelle aina vannottanut että jos ei enään nappaa tulee rehellisesti miehenä sanomaan miten asiat ja lähtee reilusti pois kun se että pettää selän takana ja esittää jotain muuta mun edessä.
Tää on asia mitä ei pettäjät koskaan mieti,oikeesti satuttavat ihmisiä ehkä heidän loppuelämänsä ajaksi.