Tuli vaan mieleen tuosta jaakiekko ketjusta - miksi joku vasiten toivoo etta oma maa haviaa? Mika siina on kivaa? Tai mita hyvaa siita seuraa?
*valottakaa nyt*
*valottakaa nyt*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:? Miksi sitä aina omansa puolella pitää olla??
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Janna ajatus - kannustatko lasten urheilukilpailuissa omaa lastasi vai jotain muuta lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Vähän asian vierestä, mutta kannustatko, Gloria, kilpailuissa Suomea vai USA:ta ? Siis, jos ovat samoissa kilpailuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Vähän asian vierestä, mutta kannustatko, Gloria, kilpailuissa Suomea vai USA:ta ? Siis, jos ovat samoissa kilpailuissa.
Jos siis matsi jossa Suomi ja USA vastakkain niin Suomea kannustan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Vähän asian vierestä, mutta kannustatko, Gloria, kilpailuissa Suomea vai USA:ta ? Siis, jos ovat samoissa kilpailuissa.
Niin minäkin.Entä lapsesi ?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Vähän asian vierestä, mutta kannustatko, Gloria, kilpailuissa Suomea vai USA:ta ? Siis, jos ovat samoissa kilpailuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Janna ajatus - kannustatko lasten urheilukilpailuissa omaa lastasi vai jotain muuta lasta?
Himppasen huono vertaus...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä on piristävää, kun Suomi ei pärjää. :xmas:
Pääasia ettei voita, 1995 oli niin karmea kokemus.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä on piristävää, kun Suomi ei pärjää. :xmas:
Meidän silloinen naapuri hiihteli suomen lipun kanssa pitkin pihoja -päällä vain tohvelit- :xmas:
Meidän silloinen naapuri hiihteli suomen lipun kanssa pitkin pihoja -päällä vain tohvelit- :xmas: