Miksi Suomessa ei ole niitä jenkkityylisiä pihakirppiksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Meillä ois niin paljon myytävää nyt et rempattais voittorahoilla koko talo B)
Eka jätelava on jo täynnä ja toinenkin täyttyy ihan keposesti...
Mä olen nyt kaksi viikkoa manannu tätä taloa ja tota tavaran määrää et kukaan ei varmaan jaksa enää ees kuunnella mua :ashamed:
Kun ois ees meidän kamoja mutta kun ei..
Mä inhoan näitä tavaroita ja jätesäkkejä, mä sitten *kirosana* inhoon kaikkea sitä mikä täällä on turhaa ja mä inhoan sitä et mä inhoan tän takia koko taloa, koska tää on ku kaatopaikka, vaikkakin saatiin tavarat jo pihalle suureksi osin, mut eipä toi piha mikää kauheen kiva ole :'(

Onhan niitä porukat ainakin tääl Hesas Käpylässä on joskus ollu!
Pistät vaan kirppiksen sinne teiän pihalle pystyyn ja laitat etukäteen naapurustoon ilmotuksia! =)

Myö käytiin kesällä kolmella pihakirppiksellä!!

Yhellä oli tavarat autotallissa, toisella oli ihan vaan pihalla taivasalla koska sattui olemaan ihana aurinkoinen päivä, ja kolmas oli kasannu pihalle semmosen tosi ison katoksen, jotain semmosii juhlatelttahommia ilman seiniä!

Ny on huonot ilmat mutta jos vaikka autotalliin saisit tavarat esille niin kaikkialle vaan ilmotuksii pihakirppiksestä!!! Ja maininta että on katettu tila niin ei tartte sateessa kärvistellä :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina%5E&image_id=92672843
Siinä ois meidän kiva autotalli :'(
Saatiin osa tyhjennettyä sinne v*** Lavalle, mut nyt se on taas täynnä tavaraa mitä täält sisältä tuli, plus sitte toi vintti vielä ja vierashuoneessa huonekalut ja tavarat..
Mulla on nyt kaksi viikkoa menny pelkästään tän kämpän kaappien ja muun pesemiseen ja tavaroiden pihalle heittelemiseen ja mua suututtaa niin paljon et tekis vaan mieli itkeä.
Joo on kiva, on sairaan sika V*** Kivaa omistaa talo.

Tampereella niitä on, täällä ilmestyy semmonen ilmaisjakelulehti nimeltään Tori jossa on osasto Pihakirppikset ja sinne saa ilmaiseksi laittaa mainoksen omasta kirppiksestä. Ollut joku 2-vuotta jo.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina%5E&image_id=92672843
Siinä ois meidän kiva autotalli :'(
Saatiin osa tyhjennettyä sinne v*** Lavalle, mut nyt se on taas täynnä tavaraa mitä täält sisältä tuli, plus sitte toi vintti vielä ja vierashuoneessa huonekalut ja tavarat..
Mulla on nyt kaksi viikkoa menny pelkästään tän kämpän kaappien ja muun pesemiseen ja tavaroiden pihalle heittelemiseen ja mua suututtaa niin paljon et tekis vaan mieli itkeä.
Joo on kiva, on sairaan sika V*** Kivaa omistaa talo.

auts :whistle: :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Voi että :hug: eikö niitä yhtään hävetä, että tulis edes auttamaan? :hug:

No ei...
Kun mä mainitsin silloin asiasta ni tää vaan rupes huutamaan miten se on ihan mun oma vikani kun tuotii meidän kamat niin aikaseen kun hän ois aamulla sen tyhjentäny ja mä siinä itku silmässä piipitän miten sitä ei ois mikää jalkapallojoukkuekkaan tyhjentäny muutamassa tunnissa.. :'(

No ei...
Kun mä mainitsin silloin asiasta ni tää vaan rupes huutamaan miten se on ihan mun oma vikani kun tuotii meidän kamat niin aikaseen kun hän ois aamulla sen tyhjentäny ja mä siinä itku silmässä piipitän miten sitä ei ois mikää jalkapallojoukkuekkaan tyhjentäny muutamassa tunnissa.. :'(

Jos ne ei vaan älyä sitä tavaran määrää, meidän äiti on samanlainen hamstraaja. :/

Miksi edelliset asukkaat ovat jättäneet tavaransa teidän asuntoon? Onko se kuolinpesä? :o Onpas reiluja olleet myyjät.. Voitteko mistään periä heiltä talon tyhjennyskuluja? :hug:

No ei...

Jos ne ei vaan älyä sitä tavaran määrää, meidän äiti on samanlainen hamstraaja. :/

No on se tossa pihalla käyny pariin kertaan raivoamassa et miksi kaikki kamat on ihan sekaisin noissa säkeissä kun hänen tavis milloin mitäki löytää..
Vaikka mä oon noita koittanu johonki järjestykseen laittaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja klk:
Miksi edelliset asukkaat ovat jättäneet tavaransa teidän asuntoon? Onko se kuolinpesä? :o Onpas reiluja olleet myyjät.. Voitteko mistään periä heiltä talon tyhjennyskuluja? :hug:

Njoo, myyjät on mihen ihanat vanhemmat :snotty:
Missään kovin hyvissä väleissä ei olla enää..
Meidän vikaa kaikki kuulemma ja ollaan kiittämättömiä..
Mä täällä tavaramäärän keskellä oon kolmen muksun kanssa koittanu tätä tyhjentää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me pidettiin just syksyllä pihakirppis....

No en mä tiedä vaivautuisinko ees pitämään :ashamed:
Just ku miehen äiti kävi tässä ja sanoi et näist sais vaikka miten paljon rahaa ni mä vaan sanoin et ei mikää rahasumma ois tällä hetkellä sen arvoinen et alkaisin uudellee noita säkkejä kattomaan.
Mä en mitään muuta ole halunnu kun saada tästä kodin, meidän tavarat tänne, lastenhuoneet tyhjiksi ja muutenkin omat tuoksut ja omat jutut ja tää on vaan ollu täynnä koirankarvoja ja pölyä ettei voitu tähän ees heti muuttaa..
Vessaakin pesin 5 tuntia :/

Ap, ovatko nuo tavarat teidän omia vai appivanhempien omia? Saatteko itse päättää mitä niille tehdään?

Appiksien vanhoja, saadaan päättää joo.
Mä päätin et tilataan jätelava minkä saavat maksaa ja tilataan se udelleen myös.

Ap, ovatko nuo tavarat teidän omia vai appivanhempien omia? Saatteko itse päättää mitä niille tehdään?

Appiksien vanhoja, saadaan päättää joo.
Mä päätin et tilataan jätelava minkä saavat maksaa ja tilataan se udelleen myös.

Hyvä päätös.

Yhteistyössä