Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi Suomi on niin tylsä maa?

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä Hadermann, 23.03.2012.

1. Hadermann Mõisnik, Karjakasvataja

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä sinut nyt on bannattu, kun olet niin katkera? Annan neuvon. Pysy asiassa.

2. Uniikki ei-puniikki Vierailija

...kuten käräjäsaleissa usein kuullaan puolustukseksi sanottavan. Nimimerkki Ave on osittain oikeassa "Evan" henkilöhistoriassa, mutta nyt ketjussa alkaa jo vilahdella nimiä ja paikkakuntia, joiden oikea osoite ei olisi tällaisella nimettömien ja kasvottomien nimimerkkien sekametelisopassa. Tosin niiden takana näyttää olevan "Eva" itse. Ja asianomainen jopa esiintyy toisten henkilöiden oikeilla nimillä.

Tunnistan kyllä "Evan" monista nimimerkeistään huolimatta, mutta nyt alkaa jo kello kilahdella kun asioihin sotketaan jopa sukulaisia syntymäpaikkoineen -tosin virheellisin- ja nimiväännöksiä. Ja tuo isänpuoleinen historiakaan ei ole kaikilta osin totta.

Sahti kyllä kuuluu Päijänteen seudulle, mutta Ave ei näytä muistavan että tuolla järvellä on itärantakin päijäthämäläisine kuntineen. Ja jos tuo punikkiasia vieläkin mietityttää, niin ei kyseisessä kunnassa punavaltaa koskaan ollut.

Outoa jauhamista tuo punikkijuttu muuten. Hennala on tuttu paikka itsellenikin, mutta punavankileirin ajoista oli kulunut jo vuosikymmeniä.

Ave siis tutki puhelinluetteloa? Hmm...yleensä tuollaiset asiat selvitetään numeronetissä tai väestörekisteristä. jos kerran tosiaan tuollaisiakin tietoja tarvitaan.

Otan maanantaina yhteyttä Plazan järjestelmävalvojaan, sillä nyt on astuttu pahasti aisan yli. "Eva" on kyllä toiminnallaan ja käytöksellään varmasti monen mielestä herjansa ansainnut, mutta olisi suotavaa rajata nokittelunne vain toisianne koskeviksi.

3. Kommentaattori Vierailija

Tässä on selkeä nettirikoksen tunnusmerkit täyttävä tapaus. Heikoilla olet, jos rekisteröitynyt nicky nostaa jutun. Olen toisella palstalla valvojana ja aika pienistä asioista rapsahtaa vähintään sakot. Tässä jo useampi nettirikokseen viittaava herja. Suosittelen varovaisuutta ja onnea.
    http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/files/Nettirikosten%20pohdintaa/$file/Nettirikosten%20pohdintaa.pdf

4. Tietäjä Vierailija

Niin, nämähän kaikki tiedot y-tunnuksia myöten ovat täysin julkista tietoa, joten Kommentaattori nyt kylläkin heittää aivan omiaan asiasta!
    Evahan on kylläkin henkilökohtaisesti moneenkin nettirikokseen syyllistynyt ja ansaitsee kohtalonsa Suomea ja Suomalaisuutta monin tavoin loukanneena kirjoittajana. Hienoa, jos vain tekisikin tuon rikosilmoituksen, niin pääsisi vastaamaan teoistaan, ainakin teoriassa. Hänhän piiloutuu kaikesta vastuusta Thaimaahan, mutta kyllähän sieltäkin tarvittaessa hänet löydetään ja saadaan vastaamaan asioistaan!

5. Kommentaattori Vierailija

Nuo maitsemasi asiat kuuluvat sananvapauteen ja eivät siten täytä Suomessa mitään rikosnimikettä.
    Muistan tapauksen, jossa nimenomaan käytettiin julkista tietoa ja se oli juuri syy kanteen nostamiseen. Siitä tuli tosin vain sakkoja indentiteettisuojan rikkomisesta.
    No itse tiedät mitä teet.

6. Tietäjä Vierailija

Noh, joo;)
    Kommentaattoirillahan on omanlaisensa käsitys asioista ja kirjoitusasukin lähenee Jekkeä.
    Aivan uusi käsite on minulle tuo indentiteettisuoja, indententtejä kyllä tiedän olevan joillakin aloilla, mutta ei oikein sovellu tänne.
    Identiteettisuoja on kylläkin tutumpi sana, mutta sehän ei ole lainkaan sama, kuin arvoisan Kommentaattorin kertoma!

7. Uniikki ei-puniikki Vierailija

Ei minua Aven latelemat y-tunnukset liikuta, mutta sivullisten sotkeminen noihin punakapina-typeryyksiin on häneltäkin liian paksua. Ja "Evan" esiintyminen toisen henkilön nimellä tässä pahin juttu on.
    Mutta sukulaisrintamalla tai yritysmaailmassa "Evalla" ei ole enää mitään menetettävää, joten anna palaa vain. Olen suorittanut asianomaisesta irtioton jo parikymmentä vuotta sitten, mutta vielä se vain Eva jaksaa. Koska en vastaa puhelinsoittoihin, tekstareihin enkä maileihin, niin pitää raukan sitten yrittää keskustelupalstoilla kerjätä yleisöä. Luulisi että siellä mökillä olisi parempaakin tekemistä.

8. Aito Ave Vierailija

Pyydän täydestä sydämmestäni anteeksi kaikilta Eva rouvan sukulaisilta, joita kirjoitukseni on loukannut. Anteeksipyyntöni ei luonnollisesti koske itse pää paskiaista. Tässä "sukuselvityksessä" halusin vain kertoa Evalle, että pohjimmiltaan lähes kaikki suomalaiset ovat työläis-pientalonpoikais taustaisia. Evan kaltaisia kartanonherroja suomessa on vähän. En mielestäni loukannut Evan isän muistoa millään tavalla, vai miten on? Jos kerroin, että Evan äiti on elossa, niin onko se loukkaavaa? Omat vanhempani ovat kuolleet vuosia sitten, mutta olisi tosi hienoa, jos voisin sanoa äitini elävän. Ilmeisesti minua on informoitu väärin Evan suvun juurista, mutta jostain sahtipitäjästä hänen äitinsä on kotoisin. Olen isänmaallinen suomalainen, joka ei voi sietää Evan kaltaisen paskiaisen Suomen perustusten nakertamista. Hänen taustoillaan, teoillaan, tiedoillaan ja taidoillaan ei todellakaan kannata arvostella ketään. Tämän foorumin kaikki käyttäjät joutuvat kärsimään tästä Eva "besserwisseristä", joka ei ole tajunnut tämän keskustelupalstan ideaa. Häntä ei voi käsitellä silkkihansikkain; kumirukkaset ovat parhaat lannan luontiin. Tarkoitukseni pyhittänee keinoni. Lopuksi on todettava, että kaikki "Ave" nimimerkillä kirjoitetut jutut eivät ole aitoja.

9. Isä. Älä juo enään. Ne hakee sun taas.

10. Kulkuripoika Vierailija

Nyt kylläkin Eva narahdit pahasti kirjoittajasta, kun sotket jo Lopen uupuneetkin tähän!

11. KBH5050 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Täytyi nyt vielä kirjautuneena toistaa sama asia, en millään Ave tai Aito Ave nimimerkeillä ole tänne kirjoitellut!!!
    Säälittävää kuvittelua moninimimerkiltä...

12. Markus Vierailija

Olet luvannut monta kertaa lopettavasi kännissä nettiin kirjoittelun. Lopen uupuneet olet minulle itse opettanut, kun et kännissä viitsinyt pelata palloa kanssamme. Olet juoppo ja nettiriippuvainen. Pls. Älä soita minulle vähään aikaa.

13. Mika Laitinen Vierailija

Kuulun työväenluokkaan ja olen Aito Ave. Kirjoitustyylini taisi paljastaa koko jekun ja retkutuksen.
    sydämmestäni. Tuossa pitäisi kaiketi olla vain yksi m -kirjan ja Evan suvussa ei ole ainuttakaan tavisduunaria. Sorry.
    Olen myös alkoholisti, kuten Kotkan mies. Sain juomisen takia aikoinaan potkut ja se kiukuttaa vieläkin. Asun Vuorikadulla. Kaupungin olenkin jo kertonut.

14. Aven kaveri Vierailija

Tiedan taman Eva-kultakutrin. Toivoton tapaus; ei saa laakitystaan kohdalleen. Asustaa kesat Suomessa sukulaistensa saarimokilla Heinolassa. Oli viime syksyna ennen Thaimaahan lahtoaan rekisteroinyt rakennusfirman mokille johtavalle metsatielle; mantereen puolelle. Kun ei mitaan Suomessa omista, niin nain taytyy menetella. Rantasateessa kuusen alla pysyy paparit ja kirjanpito kuivana ja sielta on kiva johtaa suuryritysta seka arvostella Suomen taloutta. Hyvat ystavat, saalikaa edes hieman tata Konninsaaren talousneroa.

15. pattis Vierailija

Mitä tekemistä edellisillä kommenteilla on Thaimaan kanssa? Typerää kirjoitella pelkkää huuhaata tälle palstalle. Lopettakaa jo. Käykää kirjeenvaihtonne ihan keskenänne muulla tavalla,ei kuulu tälle palstalle nämä jutut.

16. Antti Korpela Vierailija

Rivien välistä voi totuuden lukea. Asuu kaiketi kesät mökillä ja talvet mm. Thaimaassa.
    Minulla oli aikoinaan samat suunnitelmat. Rakensin vapaa-ajan taloa. Otin siihen sitten erään Maurin kaveriksi. Kävin töissä paperitehtaalla. Tein viikon löysin ja tulin sitten työmaalle. Kaikki materiaalit oli varastettu ja talopaketti oli myös kadonnut tontilta. Mauria en tavoittanut mistään kahteen vuoteen. Asuu paskiainen nyt Virossa. Vakuutusta ei ollut. Talo jäi minulta rakentamatta. Työmaakopissa ja sen jatkeena olevassa saunassa on tullut vapaa-ajat vietettyä. Nyt on pakko pitää kaksiota Kouvolassa, kun ei voi mökillä asua.
    Paperimiehen eläke on yllättävän pieni verojen jälkeen. Ei sillä uutta taloa saa rakennettua ja vuosia on jo mittarissa 65 V.
    Tämä taisi olla samanlaista katkeraa vuodatusta kuin tuo Aven juttukin. Räntää sataa ja aika käy pitkäksi, kun ei viitsi ulos mennä. Surkea pääsiäisilma. Hauskaa pääsiäistä silti.

17. kuninkaallis fani Vierailija

Suomi on ihan @#*%!()&:/€113@":)) tyhmä maa. Siis täällä ajatellaan vain jotain politiikkojen palkkoja ja voi SOTE!
    PS:Sipilä on ruma. Muuttakaa pois Suomesta. Asun itse Lontoossa enkä hingu takaisin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri