Miksi täällä ollaan niin kamalan tuomitsevia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija Kaino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija Kaino

Vieras
Minua on ihmetyttänyt, että miksi täällä ollaan niin kamalan tuomitsevia kaikkea vähänkin poikkeavaa seksiä kohtaan? luulisi jokaisen ymmärtävän, että haluja/mieltymyksiä on monenlaisia, niinkuin meitä ihmisiäkin. Kaikille ei riitä se pimeässä peiton alla lauantai-iltaisin harrastettua "tavallinen" seksi.....jotkut voi tahtoa jotain muutakin. Täällä jos puhuu vähänkin poikkeavasta seksistä jotain, niin heti ollaan kehoittamassa hankkimaan kunnon lääkitystä ja menemään hoitoon. Luulisi meidän keskustelijoiden olevan aikuisia....joten hyväksytään jokainen semmoisena kuin kukin haluaa olla! Eihän se ole keltään meistä pois, jos joku haluaa tehdä jotain "repäisevää"...

Kiitos kun jaksoit lukea....Lämpimiä ja antoisia kesäpäiviä toivotellen Kaino

En ymmärrä minäkään.Tämähän on KESKUSTELUpalsta,eikä mikään tuomitse -ja arvostelepalsta \|O En osaa edes kuvitella,millaisia ne ihmiset on,jotka täällä joka asiaa moralisoi ja joiden mielestä lähes kaikki on sairasta :o Ei näitä juttuja ole pakko lukea,jos tuntuu itsestä pahalta.Ja outoa muutenkin puuttua toisten mieltymyksiin ym.koska eihän ne asiat muille kuulu,eikä ainakaan muita häiritse/haittaa.Tai ainakin luulisi niin.Mua ei haittaa yhtään mitä muut ihmiset tekee.Ja itse en seksiä ajatellen ole "lauantaikiksautus" tyyppiä,vaan kaipaan paljon muutakin :p Mutta kateellisia piisaa joka junaan,ehkä kuitenkin vain siitä kyse :kieh:

Asiaa! Sellaiset ihmiset vois heti suosiolla pysyä pois tältä palstalta moralisoimasta...Mä ite olen ollut niin pahasti jonkun hampaissa täällä...ja jutut mitä mulle on sanottu on olleet tosi törkeitä, siis selvää kiusaamista...esim. kaikki aloitukset joissa mä mukana nostettu ja kirjoitettu jotain ilkeää perään..vähän jo huolestuttaa tuollaisen ihmisen mielenterveys...

Kaikista asioistahan täällä voi keskustella, kysehän olikin, että miksi täällä ollaan niin tuomitsevia? Sitten täällä oltaisiin sallivia ja "järkeviä" aikuisia, jos kaikki harrastaisivat sitä samanlaista tavallista seksiä....Joukosta kun täällä ei saisi poiketa ollenkaan tai olet sairas perverssi :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 18:47 Vierailija Kaino kirjoitti:
Minua on ihmetyttänyt, että miksi täällä ollaan niin kamalan tuomitsevia kaikkea vähänkin poikkeavaa seksiä kohtaan? luulisi jokaisen ymmärtävän, että haluja/mieltymyksiä on monenlaisia, niinkuin meitä ihmisiäkin. Kaikille ei riitä se pimeässä peiton alla lauantai-iltaisin harrastettua "tavallinen" seksi.....jotkut voi tahtoa jotain muutakin. Täällä jos puhuu vähänkin poikkeavasta seksistä jotain, niin heti ollaan kehoittamassa hankkimaan kunnon lääkitystä ja menemään hoitoon. Luulisi meidän keskustelijoiden olevan aikuisia....joten hyväksytään jokainen semmoisena kuin kukin haluaa olla! Eihän se ole keltään meistä pois, jos joku haluaa tehdä jotain "repäisevää"...

Kiitos kun jaksoit lukea....Lämpimiä ja antoisia kesäpäiviä toivotellen Kaino

Hohhoijjaa... Olipa taas typerää yleistämistä ja ääriesimerkkien käyttöä. Olet ilmeisesti sitä mieltä, että ihmiset jotka eivät ymmärrä jotain pissa ja kakkaleikkejä, ovat sitten noita lauantai-iltana peiton alla hissuttelijoita? Miksi ihmeessä edes välität, jos joku arvostelee täällä palstalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 19:53 Juho kirjoitti:
Mistä asioista sitten sopii täällä keskustella täällä ja mistä ei?
Ei ole hyvä että joku itku kurkussa tänne kirjottelee..

KAIKESTA SEKSIIN ja erotiikkaan liittyvästä ja muustakin.
Ei ihmisten tarvitse itseä inhottaviin mitään kommentoida.

Ja ei tämä nyt niin vakavaa saa olla.. :snotty: :whistle: =)

Mielipiteen kai saa sanoa ? Ei suuttua tarvi !

Joo, todellakin mielipiteen saa sanoa, mutta onko se mielipide jos kehoitetaan menemään hoitoon, hankkimaan lääkitys ja haukutaan perverssiksi?Minulla nyt on vähän erilainen käsitys mieipiteen ilmaisusta.

Ja melkoinen ääripää tuo pissa/kakkaleikkeihin verrattu juttu \|O

Hyvät "siskot ja veljet"...antaa kaikkien kukkien kukkia :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 15:16 vieras kirjoitti:
Joitain käytöstapoja , on hyvä olla , kiitos !!

:attn:

Käytöstavat ja netti ei kuulu yhteen ;)

Mut hei mites teille kävis sellanen, että tänne tulis ihanan moderaattori joka suodattais kaiken "ei siveellisen" keskustelun pois ja täällä vois keskustella kaikki "fiksut" ja "normaalit". Tälläistähän kaikki ne ihmiset kannattaa jotka eivät asiaa pidemmälle pohdi. Tai sitä mihin se johtaa.(Vinkki. Katsokaapa miten Kiinassa surffataan netissä)

Ainahan asia on niin, että osa ihmisistä on todella tuomitsevia ja sen oman mielipiteensä jyrääjiä. Ei niistä kannata hermostua. Minä ainakin harrastan tälläisten kiihko"uskovaisten" kiusaamista kaikilla pikku faktoilla ja koitan pussitaan heidät omaan ansaansa. Se on kivaa touhua näin työpäivän jälkeen. Aivot rentoutuu kun saa ärsyttää näitä herne nenässä kirjoittavia tapauksia ;)

Tyhmiä,katkeroituneita luusereita ne,

jotka pätevät toisia halveeraamalla ja nauttivat rumassa sydämessään aikaan saannoksistaan !

Luulis olevan raskasta olla aina nipo ja vastenmielinen.
Mutta kukin kuoppansa itse kaivaa..

Joo ja samaa mieltä täälläkin ap:n kanssa! :wave:

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ja jokainen taaplaa tyylillään. :D
Itsekkään en vois kuvitellakaan fistausta tai pissa/kakka leikkejä,en todelakaan!! Mutta jos joku tykkää,niin so what?! :o mitäs se meille muille kuuluu... eikä sekään vielä tarkoita että jotain lääkitystä oltais vailla.. ;)

Yhteistyössä