Miksi täällä on aina ihmisiä jotka ilkeilee toisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitejäkö muka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitejäkö muka?

Vieras
Naureskelee toisen huolelle? Syyttää toista vaikka siihen ei ole oikeasti mitään syytä eikä varsinkaan oikeutta.
:(

Tuli mieleen noista Solmussa nimimerkin jutuista että hän ja MONET muutkin ilkeilee ja tahtoo toiselle vain lisää pahaa mieltä.
Eikö olisi mukava vastata jotain kannustavaa/positiivista tai jättää vastaamatta?
Enkä nyt tarkoita etteikö eriävää mielipidettä voisi sanoa. Toki ja pitääkin mutta on siinäkin tietysti tapoja kuinka sen esittää.
Eriävän mielipiteen esittäminen niin että nauraa toisen hädälle/pelolle/stressille/mielipiteelle ei ole se oikea tapa. Voisi jättää sitten kommentoimatta kokonaan.

olen joo huomannut samaa ku ap. Ite oon saanu haista veetä ja muuta ilkeilyä asiallisesta kysymyksistä. kai niillä ilkeilijöillä pipo kireellä ja ei saa purettua pahaa oloaan muuta ku tällä palstalla. ja kateellisia löytyy aina...

Alkuperäinen kirjoittaja Äitejäkö muka?:
Naureskelee toisen huolelle? Syyttää toista vaikka siihen ei ole oikeasti mitään syytä eikä varsinkaan oikeutta.
:(

Tuli mieleen noista Solmussa nimimerkin jutuista että hän ja MONET muutkin ilkeilee ja tahtoo toiselle vain lisää pahaa mieltä.
Eikö olisi mukava vastata jotain kannustavaa/positiivista tai jättää vastaamatta?
Enkä nyt tarkoita etteikö eriävää mielipidettä voisi sanoa. Toki ja pitääkin mutta on siinäkin tietysti tapoja kuinka sen esittää.
Eriävän mielipiteen esittäminen niin että nauraa toisen hädälle/pelolle/stressille/mielipiteelle ei ole se oikea tapa. Voisi jättää sitten kommentoimatta kokonaan.

Oon samaa mieltä!!
Mä oon vauvan yksinhuoltaja ja paha ahdistus/masennus päällä ja pelkään välillä siis joo vähän turhiakin:(

Jotkut ei vaan tajua ,että toisilla voi olla ihan sairaan rankkaa ja haluaisi edes jostain lohdutusta/neuvoa!
Kaikilla EI ole sitä miestä eikä välttämättä perhettä tai edes ystävää kelle kertoa!
Miettikää elämänne pahin kriisi ja että sua ei kuunnella vaan nauretaan ja vittuillaan...

Joo mut on teidän pakko myöntää että on täällä välillä tosi tyhmiä kysymyksiäkin. Joka viikko joku pistää avauksen tyyllin et mun menkat on alkanut ja raskaustesti näyttää negaa, voink silti olla raskaana??? Suurin osa kysymyksistä tosin on ihan asiallisia ja kaipaisi asiallisempia vastauksia. Täällä vaan roikkuu ihmisiä huvikseen provoomassa.

antakaa nyt joittenkin olla edes täällä muita parempia

iso22.gif

Joo no on aika selvää että saa vittuiluja osakseen jos kysyy tyhmiä. Rento ote elämään ja vähän huumoria mukaan..Tämä nut on tosiaan virtuaalimaailma ja kaikesta ei saa vetää käpyä nenään. Jos ei halua vittuiluja osakseen voi aina tyhmiin kyssäreihin googletta vastuksen. Eipä kukaan pääse kuittaamaan. :kieh:

Saa vapaasti vetää herneen nenään;

Etusivulla 10 aloitusta sikainfluenssasta, jopa modejen nosto. Silti uusia JO 20 kertaa kysyttyjä asioita tehdään uusiksi aloituksiksi.

Jos olen rokotusvastainen, se ei ole sinun ongelmasi. Sinä tuot oman mielipiteesi esille, kuten minäkin. En silti sinua vittumaisena pidä :D

Jos se herne menee sinne nenuun tuon tuostakin, kannattaa miettiä onko yleinen keskustelupalsta oikea paikka. Täällä voi niitä mielipiteitä tuoda ilmi, VARSINKIN NIITÄ KYSYTTÄESSÄ. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja rose:
olen joo huomannut samaa ku ap. Ite oon saanu haista veetä ja muuta ilkeilyä asiallisesta kysymyksistä. kai niillä ilkeilijöillä pipo kireellä ja ei saa purettua pahaa oloaan muuta ku tällä palstalla. ja kateellisia löytyy aina...

Enkä kertaakaan ole haistattanut tällä palstalla veetä kenellekkään :saint:

Mutta sekin joka ekaa kertaa elämässään huomaa että kuukautiset on myöhässä mutta testi on negatiivinen varmaan tulee täältä hakemaan juurikin kokemuksia siitä. Eli laittaa kysymyksen "voinko silti olla raskaana" vähän kuin tyyliin "onko kellään muulla käynyt näin ja silti ollut raskaana" :)
Eli tuskin kysyy tyhmänä "hei, kai te täällä tiedätte kasvaako vatsassani sikiö vai ei. Kertokaa se heti!".

Tai jos joku miettii että kannattaako vauvalle mennä hakemaan sikainfluenssa rokotetta niin joku tulee nauravien hymynaamojen kanssa ketjuun että "sieltä sen taudin saatte takuu varmasti" :o Mitä hittoa?!?!? Eiköhän sinne jonoon mene kuitenkin lähinnä ne jotka eivät vielä ole sairastaneet ja kyllä se pöpö hyppää naamalle vaikka kaupastakin jos on hypätäkseen.
Tuskin aloituksen tekijä kysyi sitä että tuleeko se pöpö sieltä vai ei? Vaan kokemusta siitä onko sen ikäiselle lapselle joku muu hakenut rokotetta? Onko saanut oireita? Kuinka jaksoi jonottaa jne.

Jos joku mielestäsi kysyy tyhmää niin onko siihen pakko "päästä kuittaamaan" niinkuin joku mainitsi? Eikö voi jättää sen ärsyttävän tyhmän kysymyksen joko avaamatta tai huomattuaan että kysymys on tyhmä niin kokonaan vastaamatta?

Äh, ei aina jaksa vaan ymmärtää. Täällä ei liene vastauspakkoa kuitenkaan ole? Että jos avaat avauksen tai luet otsikon on pakko jotain kommentoida?

Välillä tulee surku muiden puolesta. Joku valittaa väsymystään ja yks tulee avaukseen aukomaan "oisko kannattanu miettiä ennen kuin teki lapsia" :o Sehän se kovasti lohduttaakin siinä kohtaa kun tuntuu että voimat ei riitä.
Eli jos joku kaipaa KOKEMUSTA ja TUKEA niin voiko sellaiset jättää vastaamatta joilla ei ole tarjolla kumpaakaan?

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mutta sekin joka ekaa kertaa elämässään huomaa että kuukautiset on myöhässä mutta testi on negatiivinen varmaan tulee täältä hakemaan juurikin kokemuksia siitä. Eli laittaa kysymyksen "voinko silti olla raskaana" vähän kuin tyyliin "onko kellään muulla käynyt näin ja silti ollut raskaana" :)
Eli tuskin kysyy tyhmänä "hei, kai te täällä tiedätte kasvaako vatsassani sikiö vai ei. Kertokaa se heti!".

Tai jos joku miettii että kannattaako vauvalle mennä hakemaan sikainfluenssa rokotetta niin joku tulee nauravien hymynaamojen kanssa ketjuun että "sieltä sen taudin saatte takuu varmasti" :o Mitä hittoa?!?!? Eiköhän sinne jonoon mene kuitenkin lähinnä ne jotka eivät vielä ole sairastaneet ja kyllä se pöpö hyppää naamalle vaikka kaupastakin jos on hypätäkseen.
Tuskin aloituksen tekijä kysyi sitä että tuleeko se pöpö sieltä vai ei? Vaan kokemusta siitä onko sen ikäiselle lapselle joku muu hakenut rokotetta? Onko saanut oireita? Kuinka jaksoi jonottaa jne.

Jos joku mielestäsi kysyy tyhmää niin onko siihen pakko "päästä kuittaamaan" niinkuin joku mainitsi? Eikö voi jättää sen ärsyttävän tyhmän kysymyksen joko avaamatta tai huomattuaan että kysymys on tyhmä niin kokonaan vastaamatta?

Äh, ei aina jaksa vaan ymmärtää. Täällä ei liene vastauspakkoa kuitenkaan ole? Että jos avaat avauksen tai luet otsikon on pakko jotain kommentoida?

Välillä tulee surku muiden puolesta. Joku valittaa väsymystään ja yks tulee avaukseen aukomaan "oisko kannattanu miettiä ennen kuin teki lapsia" :o Sehän se kovasti lohduttaakin siinä kohtaa kun tuntuu että voimat ei riitä.
Eli jos joku kaipaa KOKEMUSTA ja TUKEA niin voiko sellaiset jättää vastaamatta joilla ei ole tarjolla kumpaakaan?

Ainoot ketjut johon olen jättänyt pistäviä kommentteja on nimenomaan nuo sikalenssu ketjut. Ja tosiasia on että sen taudin saa varmemmin sieltä rokotusjonosta. Se on fakta. Ei vittuilua.

Kun se on jo ihan oikeasti naurettavaa, jopa sairastakin se hysterisointi. Mutta sinähän se asiallinen ja ystävällinen olet kun tällaisia ketjuja aloitat. =)

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Saa vapaasti vetää herneen nenään;

Etusivulla 10 aloitusta sikainfluenssasta, jopa modejen nosto. Silti uusia JO 20 kertaa kysyttyjä asioita tehdään uusiksi aloituksiksi.

Jos olen rokotusvastainen, se ei ole sinun ongelmasi. Sinä tuot oman mielipiteesi esille, kuten minäkin. En silti sinua vittumaisena pidä :D

Jos se herne menee sinne nenuun tuon tuostakin, kannattaa miettiä onko yleinen keskustelupalsta oikea paikka. Täällä voi niitä mielipiteitä tuoda ilmi, VARSINKIN NIITÄ KYSYTTÄESSÄ. :flower:

Taisinkin juuri sanoa että mielipiteenkin voi tuoda ilmi monella tapaa :)
Jos joku tekee avauksen "mietin vielä että ottaisinko rokotteen tuolle 2,5 vuotiaalle" niin minusta sinä voit vastata "itse en ottaisi rokotetta". Mutta joillakin kun on vaan tapana vastata "sieltä sinä sen taudin saat ja itsepä tiedät kun sitten illalla lapsi kärsii 38 asteen kuumeesta että kannattiko se ottaa" jne.
Ja tämä minun aloitukseni ei koskenut nyt sikainfluenssa-aloituksia vaan yleensäkin tätä palstakäyttäytymistä.
Joiltakin vain puuttuu käytöstavat tai sitten kokee olevansa muiden yläpuolella ;)
Tai ehkä sitten oikeassa elämässä ei uskalla sanoa sitä mielipidettään ollenkaan niin täällä täytyy esittää jotenkin "vahvempaa ja ilkeämpää" kuin onkaan... kuka tietää mitä kenenkin käytöksen takana on :)

Mutta minusta olisi vain kohteliasta opetella käytöstapoja.

Ja tämä avauskin on tehty vain sen vuoksi että harmittaa muiden puolesta. Minä en ole sellaisesta aiheesta aloitusta tehnyt missä kukaan olisi päässyt loukkaamaan mutta surettaa jos joku kertoo olevansa väsynyt ja siitäkin pitää ilkeillä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Ainoot ketjut johon olen jättänyt pistäviä kommentteja on nimenomaan nuo sikalenssu ketjut. Ja tosiasia on että sen taudin saa varmemmin sieltä rokotusjonosta. Se on fakta. Ei vittuilua.

Kun se on jo ihan oikeasti naurettavaa, jopa sairastakin se hysterisointi. Mutta sinähän se asiallinen ja ystävällinen olet kun tällaisia ketjuja aloitat. =)

Ei liene epäkohteliasta tai asiatonta pyytää käytöstapoja ihmisille? Varsinkaan kun tämä ei ollut pelkästään sinulle tarkoitettu vaikka nikkisi mainitsinkin ;) Mainitsin myös että monet muut sortuu tähän samaan :) Muiden alaspainamiseen.

Ei se hysterisointi ja pelkokaan ole mitenkään kielletty ja paha asia. Hyvähän se on ikäviä asioita osata pelätä.

Tältä kaksplussan kokonaiselta keskustelufoorumilta sanoisin,että noita tiettyjä kysymyksiä kannattaa kysellä ihan muualta kuin tältä mitäs nyt-osiolta.Tämä on niin sana-vapaa-palsta,että varmasti saa aina jonkun idiootin heittelemään typerää kommenttia vaikka toinen tosissaan kysyisikin.Tottakai se harmittaa kun tulee ilkeää kommenttia vastaan ja etenkin tietyt nimimerkit piiloutuvat sen kuuluisan "tää on vain nettimaailma"-asenteen taakse,mutta sille ei voi mitään.Täällä käy niin paljon ihmisiä kirjoittelemassa milloin mitäkin ja suurimmalle osalle koko tämä nimenomainen mitäs nyt-palsta on vain ajan viihdettä,huvia jossa saa purkaa ne tietyt stressit mitä on päivän mittaan kertynyt.Tässä on se syy,miksi kirjoitan itse tällä palstalla vain vieraana ja keskityn itselleni tärkeämpiin aiheisiin rekisteröityneenä noilla muilla osioilla sitten.

enkä kenenkään väsymyksestä ole ilkeillyt :hug:

Ei tämä ollutkaan sinulle tehty avaus :) Vaan yleisesti mietin tätä palstakäyttäytymistä että miksi pitää olla ilkeä.
Sinä lähinnä piikittelet tuosta sikainfluenssasta mutta monet muut muistakin asioista. Minusta se ei vain ole reilua sitä kohtaan joka tukea kaipaisi.

Yhteistyössä