Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi takaa?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Esko, 26.05.2006.

1. Esko Vierailija

Miehenä kiinnostaisi tietää, miten naiset saavat orgasmin takaapäinpanossa? Vai saavatko edes? Eihän siinä tule klitorikselle suoraa kiihotusta ja miehen on paha kädelläänkään sieltä hieroa. Omilla sormillako? Vai osuuko se jonnekin muuhun makeaan kohtaan?

2. Ulla Vierailija

En osaa tarkkaan eritellä asiaa, enkä antaa vastausta. Mutta mahdottoman ihanaa se takaapäin saadessa on.

3. c Vierailija

Kun liikuttaa lantiotaan vasten kalua, kyllä se oikea kohta sieltä löytyy, ja lisäksi omat sormet klitalle. ;)

4. nainen1966 Vierailija

Mä avitan itse jollain, joko sormilla taikka sitten jollain pienellä klittalelulla, yleensä lelulla. Orkku tuntuu jotenkin paremmalta, silloin mies pääsee niin syvälle. Nami.

5. hese Vierailija

Joku nainen sanoi joskus, että miehen pussit hakkaa klitorista. Minä ihmettelin silloin ja yhä vieläkin, että millaiset vitjamunat sillä miehellä oli.

6. MikaM Vierailija

Minulla on aika isot pussit jotka kyllä hakkaisi klitorista vastaan jos kunnolla työntäisi. En ole sitä viitsinyt tehdä, koska tuntuu että sellaisella rytytyksellä tekee enemmän kipeää kun kivaa

7. Hummeri Vierailija

Mutku, noin 17,5 sentin syvyydellä on se kipukynnys naisella. Mites sitte? Painetaanko pohjaa vasten ja pyöritellään? Käytetään vain puolta kalun mittaa? Vai miten?

8. nainen1966 Vierailija

Pohjaan asti vaan, nami. Ei se mitään vaikka vähän tuntuu, silloin jotenkin tuntuu itsellä vielä paremmalta.

9. Mies Vierailija

Eipä siinä juuri vitjamunia tarvita, tarvitaan vaan hoikat ihmiset. Jos naisella on helvetinmoinen perse, sitähän ei pääse edes lähelle, kullinkin pitää olla muutama senttiä pidempi kuin normaalisti, että pääsee syvälle sisään.
    Hoikilla tietty tulee se ongelma pitkällä kullilla että pohjaa helposti, ainakin itse saan olla varovainen.

10. takaapäin Vierailija

Se on mahtava näky, kun nainen on pylly pystyssä, jalat levällään ja huutaa kalua sisään...naminami

11. Ei sen Vierailija

suosioon ole kuin yksi syy: takaa päin naiminen ei estä telkkarin katsomista.

12. näin on Vierailija

Eskolle tiedoksi: takaapäin nainti on ihanaa ja parasta... paitsi silloin kun lähetyssaarnaaja tuntuu hyvältä :)

Itse keksin joskus päältä parikymppisenä silloisen vakipoikaystävän kanssa suuren keksinnön: takaapäin panemisen aikana on tosi hyvä itse hieroa sitä klittaa ja samalla kun oma kulta panee niin tulee takuuvarma iso O ja tuntuu ihanalta..... tätä pitäisi mainostaa peruskoulun terveysoppitunnilla että kaikki naiset tämän asian tietäisivät jo nuoresta pitäen !

13. tuet itseäsi, kun takaapäin pannaan, jos samalla voit hieroa itseäsi? Itsellä ainakin täytyy tukea ottaa molemmin käsin.

14. Ramona Vierailija

Ei tarvita hoikkia ihmisiä! Mulla on kyllä muotoja, mutta kyllä silti hakkaa pallit klitalle. Eikä ole vitjamunat, suuri kylläkin.

Joku sanoi, että sellainen rynkytys sattuu. Pitää paikkansa, yleensä sattuukin, mutta kun nainen on sopivassa mielentilassa se voi tuntua oikein nautinnolliseltakin. Kokeilette vaan nätisti ja naista kuunnellen... =)

15. Hummeri Vierailija

Mielen tila? Mulla nainen pomppaa kuin pupu jos tuuppaa takaapäin syvälle. Pitääkö tähdätä ylös vai alas? Vai miten?

16. heselle Vierailija

Ne oli venäläiset vitjamunat. Toinen pussi lataa ja toinen laukaisee. Kulkevat myös nimellä venäläiset venttiilimunat.

17. kun se.. Vierailija

klitoris ei ole pelkästään se pieni nypylä siinä edessä,vaan paljon on siellä sisällä piilossa.siksi se tuntuu hyvältä.

18. Nina Vierailija

Niin just. Ei siinä tarvitse mitään sormia avuksi, kun oikeaan kohtaan kohdistuu. Mut nyt tarttee mennä..

19. Xy Vierailija

Hummerin on vain tottuminen siihen, että isomunaisen pitää naida takaa vain hiljaa hissutellen. Jos naisella on tyyny mahan alla ja jalat taaksepäin, niin voi naida vähän paremmin, kun ei mene niin syvälle. Vaimo nelinkontin ei meillä onnistu ollenkaan, ei edes 30v käytön jälkeen. ""Pomppaa kuin pupu"" Tosi hyvä kuvaus. :)

20. TiaMaria40 Vierailija

Xy:lle! Voikun saisin edes kerran kokea sen! Vaimosi on onnen tyttö!! Muuten, ei sulla sattuis oleen poikamiesveljeä..?
    ;-D

21. Nina Vierailija

Pikkuinen kipu, muuten, on joskus sellaista ""hyvää"" kipua. Antaa palaa,takaa. Nam.

22. nainen1966 Vierailija

Kyllä naisella pitää kunnon persus olla!

23. mies45 Vierailija

samaa mieltä että naisella täytyy olla kunnon persus ja muotoja muuallakin,tosi seksikäkkään näköinen.

24. Mark II Vierailija

Nainen 1966! Olet todella oikeassa! Ei ole ihanampaa näkyä, kuin upea isoperseinen nainen pyllistää niin että selkä on notkolla. Silloin ei voi muuta kuin hulluna kiimasta hypätä selkään ja naida syvälle ja rajusti. Monet naiset huutavat ääneen ja pyytävät jatkamaan, vaikka sattuukin vähän. Eräskin nainen sanoi, että ihanaa kipua...

25. Kyy Vierailija

Sinä et ymmärrä hyvän päälle. Kun pääsee isoperäistä naista työntämään 18 cm kullilla takaa pohjaan asti niin nautinto on mahtava. On siinä mukavampi kattella isoa persettä kun kulli uppoaa vittuun kuin telkkaria. Ottaa myös mukavasti terskan alapintaan. Vaimokin valittaa himosta. Et kattele sinä vaan telkkaria. Minä mieluummin panen takaa ja kattelen naisen pystyssä olevaa persettä kullin ympärillä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri