Miksi tatuointi tms eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Harmaa

Jäsen
29.08.2004
801
0
16
Olen ihmetellyt ja huvittuneena seurannut jo pidemmän aikaa eronneita naisia ja lähes kaikki tuntemani ovat ottaneet eron jälkeen tatuoinnin tai lävistyksen.MIKSIHÄN?
Itsellänikin tatuointeja on, mutta en silti ymmärrä että mikä "riitti" on ottaa sellainen vasta eron jälkeen... :headwall:

Tatskaa ei sentään tullut,mut kun olin aikani vetistellyt ja itsesäälissä kieriskellyt,alkoi tuntua siltä että ois vähän ryhdistäydyttävä.Niinpä VAIHDOIN HIUSTENI VÄRIÄ.Ja kas,kummasti se kissan häntä alkoi sieltä taas pikkuhiljaa nousta!!!

otin sen kyllä suhteen aikana kun oli todella vaikeeta..Halusin ottaa jotain joka TUNTUU....sattuisi edes...tuntisin että' tunnen jotain..(olipas sekavaa)...

Nyt erosta jo 2,5 vuotta. Nyt meitin tatuointia..,kun kuva vihdoin mielessä...vaan se ei nyt eroon liity laisinkaan;)

Kyllä itellä ainakin eron myötä tuli tarve saada näkyville se itsenäisyys ja päätöksentekovalta,se ettei mieheltä tarvitse lupaa,hyväksyntää kaikkeen kysyä. Otin lävistyksen,toisen,kolmannen ja neljännen,,,ihan korviin asiallisesti ylös pari jne.
Tatuointi vielä olisi haaveena,pientä villiyttä uuden elämän alkuun. Sitä se minulla ainakin on rehellisesti sanottuna.

jaa onpas aihe.. mulla tatuointeja 9... ympäri kehoa. eroon ei ole liittyny yksikään kun en ole koskaan eronnu, tai koskaan kenenkään ollukkaa (tyttö 2v). hassulta kuulosti tuo ainakii ku syys-sade kirjoittaa että on omaa päätäntävaltaa, joten onnittelut siitä.pidä se päätäntä valta itselläs vaikka jokuu miehen viellä löytäisitkii B)

Kyllä mä ainakin otin kaks tatuointia sinä aikana kun olin likan isän kanssa(likkaa ei silloin vielä ollut). Mun ihoni ja mähän siihen otan tatuointeja jos niin haluan, siitä ei kukaan mun puolesta päätä.

Entinen vaimoni tatuoi käärmeen ja neljä ruusua.
Selitti minulle niiden merkityksen.
Yksi oli 8 vuotta, näköjään, parisuhteemme taustalla ollut entinen muutaman illan suhde ja viude..., ne kolme muuta oli aviorikoksia/pettämisiä.
Tapahtuneet 2 kuukaden aikana...
Tämän jälkeen erosin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä