Miksi te useamman lapsen yh-äidit ette voi antaa osaa lapsista isälleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ärsyttää kun kaverillakin on 3 lasta, eri miesten kanssa, eikä voi esikoista antaa lapsen isälle jolla on uusi vaimo. Mielummin sitten on yksinhuoltaja. Jos antaisi lapsen isälleen, lapsella olisi isä ja äitipuoli ja kaverille jäisi vielä 2 lasta.

Miten voitte olla noin itsekkäitä! Ajatelkaa vähän lasten isiä ja heidän uusia vaimoja!

Minne se isä tai äiti häviää, eikö ole paras toimia yhteistyössä? Tiedän että on vaikea olla erossa lapsistaan jotta toinen voi olla myös lasten kanssa. Kaikki eivät voi ajatella pelkästään lasten kautta asiaa ja ihmisen mielen kyky vakuutella että toimii hyvin ja oikein on erittäin suuri.

miltäköhän siitä lapsesta tuntuis ku äiti ilmoittais että sä muutat nyt isälles mutta nää kaks muuta jää tänne asumaan.ei varmaan olis yhtään hylätty olo.eiköhän tarkoitus oo kuitenkin ajatella lapsen etua. sulla ei vissiin oo lapsia.

Minulla on 2 lasta samalle miehelle ja ei tulisi mieleenkään antaa toista lasta isälleen asumaan, sisaruksia ei eroteta, ovat toisilleen todella tärkeitä. Lapset tai tällä hetkellä vanhempi lapsi käy aika ajoin isän luona.

alottaja on taas järjenjättiläinen.. lapset ei oo mitään kauppatavaraa joita laitetaan tosta enttententten toi sulle toi mulle.. Sirarusten kuuluu kasvaa yhdessä!!! Ja ootko tietoinen että voi voilla vaikka joku ihan hyvä syy siihen... Meillä tuo ARMAS ISÄ EI HUOLI!!!! väkisonkö pitäis???

mit vit?
a) yhden lapsen isä on kuollut, paha antaa
b) toisten lasten isää ei kiinnosta kovinkaan usein edes tavata muksuja
c) haluan elää lasteni kanssa ihan itse

Miksi mun pitäs ajatella mun eksä vaimoa!? :D

Henkilökohtainen mielipiteeni on se,ettei sisaruksia ihan heppoisin perustein eroteta,oli heillä yhteinen isä tai ei.(tuskin kukaan pikku lapsia kasvattaa ajatustapaan etteivät he ole täysin toistensa sisaruksia,jos ei ole yhteiset isä)
En usko,että siitä yhdestä lapsesta joka muuttaisi pois tuntuisi hyvältä,kun miettisi miksi äiti yhtäkkiä laittaa hänet isän luokse ja sisarukset jäävät äidin luokse.

Ihanteellisinta olis jos lapset voisi kasvattaa erosta huolimatta yhdessä...(vaikka olisikin uusia kumppaneita)

Eikä se tee isästä parempaa huoltajaa,että hänellä on uusi kumppani.
Kaikki isät eivät edes ikävä kyllä tahdo olla lastensa kanssa tai jos tahtovat eivät halua heitä kokonaan itselleen..

Ja miten äiti on itsekäs jos haluaa elää synnyttämiensa lasten kanssa,jos heitä rakastaa...?? Jos isällä on kuitenkin mahdollisuus lapsen kanssa aikaa viettää..

Asiat harvoin on niin musta valkoisia, mutta tiedän kyllä sellaisia isiä, jotka olisivat lapsensa tahtoneet ja sellaisia äitejä, jotka laittavat vaikeasti käyttäytyvän murkkunsa isän helmoihin, kun ei enää itse pärjää.
Kaikkein parastahan olisi jos lapset saisivat tavata etävanhempaansa mahdollisimman paljon.

Yhteistyössä