Miksi tehdä lapsia jos ei halua ja jaksa itse niitä hoitaa kuin ehkä viikon tai kaksi kuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei mikään superäiti itsekkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27234818]Kiinassa on yleistä, että lapset asuvat isovanhempien luona viikot ja ovat vanhempien luona vain viikonloput.[/QUOTE]

Tai vielä yleisempää on, että lapset näkevät vanhempiaan muutaman kerran vuodessa, vanhemmat voivat olla tuhansien kilometrien päässä töissä.

Kuulostatte kaikki ihan joltain aivopesdyiltä.
Tunnen yhen hyypiön, joka teki itsestään lastesuojeluilmotuksia, jotta saa lapsen huostaan. Vauva oli 3 viikon ikäinen eikä ko. nainen enää jaksanut yöheräilyä ja jokapäivästä huomiota jota vauva tarvitsi. (ja koska tuo ikä näyttää olevan teille niin tärkeää, niin nainen oli 29v ja yrittänyt lasta pitkään) Sossu vei muksun ja mies lähti hevonkuusee ku sai tietää että nainen itse halusi lapsestaan eroon. Myöhemmin isä sai lapsen huoltajuuden.

[QUOTE="vieras";27234969]Tai vielä yleisempää on, että lapset näkevät vanhempiaan muutaman kerran vuodessa, vanhemmat voivat olla tuhansien kilometrien päässä töissä.[/QUOTE]

Voi että! Siinäpä hieno elämänmalli omantunnon rauhoittamiseksi!

Kuulostatte kaikki ihan joltain aivopesdyiltä.
Tunnen yhen hyypiön, joka teki itsestään lastesuojeluilmotuksia, jotta saa lapsen huostaan. Vauva oli 3 viikon ikäinen eikä ko. nainen enää jaksanut yöheräilyä ja jokapäivästä huomiota jota vauva tarvitsi. (ja koska tuo ikä näyttää olevan teille niin tärkeää, niin nainen oli 29v ja yrittänyt lasta pitkään) Sossu vei muksun ja mies lähti hevonkuusee ku sai tietää että nainen itse halusi lapsestaan eroon. Myöhemmin isä sai lapsen huoltajuuden.

Vajukki mikä vajukki, tuollaisella toiminnalla ei ole kyllä mitään tekemistä iän kanssa.

[QUOTE="vieras";27234812]Ehkä vähän liiottelua tuo otsikko. Jos ne lapset on joskus viikonlopun tai viikon hoidossa niin kyllä ne vanhemmat viettää niiden kanssa enemmän aikaa kuin viikon tai kaksi kuussa.[/QUOTE]

Niin no hoidon jälkeen lapset on ehkä viikon tai max 2 kotona ja sitten taas hoitoon