Miksi tissit suihkuaa (imetyksestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imetys

Vieras
nyt on ongelma että joka ikinen kerta kun vauva rupeaa syömään alkaa maitoa suihkuta ja sitä muuten suihkuaa PALJON. sitä ennen heruminen tekee tosi kipeää ja sitten alkaa mieletön suihku, että vauva on ihan maidossa ja samaten esim. oma paita. vauva nyt 1kk. tasoittuuko tämä ollenkaan?

Ei ainakaan mulla vielä, 2kk tytöllä pian ikää. :/ Kauheen rasittavaa, varsinkin kun joskus vauva oikein säikähtää sitä suihkua ja pistää oikein tissiraivarin pystyyn. Sit ku pumppaa ne pahimmat piis, niin sit imetään taas tyytyväisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Itsellä ei kokemusta (vielä ), mutta mulle etukäteen vinkattiin, että maidonkerääjistä saattais olla tuohon apua? Ainakin sen imetyksen ajan. ....ajattelin vinkkasta eteenpäin, jos vaikka auttas.. :)

niin se kannattaa laittaa siihen toiseen rintaan, josta ei imetä - muuten kastuu liivinsuojat läpi.

Anteeks mä meen ihan ohi aiheen ja vielä itsekehun puolelle, mutta mulla ei ikinä suihkunnu.

Ei koskaan. En ikinä käyttänyt liivisuojia.

Imetys oli vaikeaa, ja jouduin tosissaan imettämään koko ajan. Onnistu kyllä, imetinkin vuoden mutta vaikeaa oli.

No, lääkärissä kun kerran olin ni siellä sitten tästä sanoin, että vaikeaa on ja kun ei edes tule yhtään liikaa. Eikä lypsäminen onnistu lainkaan (pukkas rintatulehdus ni käskivät lypsää).

Lääkärin vastaus:

Ole iloinen, sinulla on täydelliset rinnat. Mikä sen parempaa, kuin että ne tuottavat juuri sopivasti ruokaa sinun lapsellesi.

Että siinäs kuulitte, MULLA on täydelliset rinnat. Nännejäkin on kehuttu molemmilla kerroilla synnärillä täydellisiksi, siis sillai VAUVALLE täydellisiksi.

HAH,

MULLA ON TÄYDELLISET RINNAT!!!

:)

Yhteistyössä