Miksi toi poika kuumeilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BaBBy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BaBBy

Jäsen
12.11.2007
158
0
16
oltiin vattataudin takia osastolla öö joskus viimekuussa ja sen jälkeen toi poika on ollut(ikä 10kk)kuumeileva,et joka toinen päivä voi olla ihan 38 lämpöö.
neuvolas puhuin mut se ei sitä silleen noteerannu mitenkään ja lääkärissä käyty pari kertaa mut ei mitää siel ole löytyny käsketty vaan seuraa..
ei toi voi olla normaalia ku jatkunu 3 viikkoo yli..
kellään ollut tollasta kuumeilua?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Vaadi päästä tutkimuksiin! Tuo ei ole missään tapauksessa normaalia!

olen pyytänyt ja ainoot mihin kerjäämisellä päästiin oli tulehuskokeiden otto..maksaakohan yksityinen paljon?se vaan et jos tarvii jotain kokeita ottaa ni eihän niillä ole sitä mahdollisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä mittaat? Pepusta 38 on ok lämpö

pepusta ja on 38-39.7 välillä tuo.et supolla alas ja taas hetki niin nousee,huomaa niinä päivinä kun lämpöä on niin poika on väsynyt,ruoka ei maistu ja haluaa vaan olla sylissä.

Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:

olen pyytänyt ja ainoot mihin kerjäämisellä päästiin oli tulehuskokeiden otto..maksaakohan yksityinen paljon?se vaan et jos tarvii jotain kokeita ottaa ni eihän niillä ole sitä mahdollisuutta?

Riippuu siitä mihin meet. Mulla on kokemusta vain seinäjoen lääkäritalosta. Siellä on joka alan lääkäreitä ja labra ja röntgen.
Katso puhelinluettelosta lääkäriasema tms. Keltaisiltasivuilta lääkäri/lääkärit, näet lähimmän lääkärikesksen. Älä sellaiselle mene, joka kotonaan yksin pitää vastaanottoa.

Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:

Riippuu siitä mihin meet. Mulla on kokemusta vain seinäjoen lääkäritalosta. Siellä on joka alan lääkäreitä ja labra ja röntgen.
Katso puhelinluettelosta lääkäriasema tms. Keltaisiltasivuilta lääkäri/lääkärit, näet lähimmän lääkärikesksen. Älä sellaiselle mene, joka kotonaan yksin pitää vastaanottoa.
ok,tutkin luetteloa.