miksi tuntuu että palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
on ketjuja joissa väitellään jatkuvasti samoista asioista.
tänäänkin on ollut pinnalla erityisesti imettäminen ja onnistuuko se jos ei niin miksi ei?
toinen tänään jälleen pinnalla oleva aihe on työttömyys.
muita ikuisuus aiheita näyttävät olevan kotiäitiys vs uraäidit, sektio vs alatiesynnytys.rahojen riittävyys/riittämättömyys on myös lähes päivittäin framilla.

en ymmärrä miten jaksetaan jankata päivästä ja viikosta toiseen samoista aiheista; vieläpä melkein jo tietää kuka kiihtyy ja mistäkin aiheesta.

yhteistä näille kaikille aiheille näyttää olevan se, että syyllistäminen/syyllistyminen on varmaa.
elämä näyttäytyy täällä palstalla melkoisen mustavalkoisena, vaikka se ei sitä suinkaan ole.
ugh. olen puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:o Mä en ole yhtään tollaista ketjua kerennyt lukea. :D
Täällä on eri ketjuja, se on vaan itsestä kiinni mitä lukee. :D

en mäkään enää jaksa joka ketjua todellakaan edellä mainituista aiheista lukea, kun samat "naamat" väittelee niissä. otsikosta jo tiedän jättää avaamatta mäkin.

"en ymmärrä miten jaksetaan jankata päivästä ja viikosta toiseen samoista aiheista; vieläpä melkein jo tietää kuka kiihtyy ja mistäkin aiheesta."

Saattaapi olla, että pävittäin ja eri ketjuissa on myös eri ihmiset kirjoittelemassa ja siksi tuntuu, että jankataan samoja asioita. Itse en ainakaan jaksa hakea monta sivua sellaista ketjua, jossa aikaisemmin on jostain asiasta keskusteltu. Siksi varmaan uusia avauksia syntyy samoista aiheista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"en ymmärrä miten jaksetaan jankata päivästä ja viikosta toiseen samoista aiheista; vieläpä melkein jo tietää kuka kiihtyy ja mistäkin aiheesta."

Saattaapi olla, että pävittäin ja eri ketjuissa on myös eri ihmiset kirjoittelemassa ja siksi tuntuu, että jankataan samoja asioita. Itse en ainakaan jaksa hakea monta sivua sellaista ketjua, jossa aikaisemmin on jostain asiasta keskusteltu. Siksi varmaan uusia avauksia syntyy samoista aiheista.

näin se varmaan on.

Yhteistyössä