Miksi tuore isä kaipaa jatkuvasti viihteelle tai pois kotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Hieman kummastuttaa. Toki tiesin, että kovasti tykkää olla menossa ja tulossa, mutta kaipa lapsellisesti uskoin, että se edes vähenee. Mutta ei. Illat hän joutuu olemaan jatkuvasti töissä ja tiesinkin, että aikataulutus on tiukkaa tämän syksyn suhteen, mutta enpä osannut aavistaa, että liikenevät ajat ollaan sitten harrastuksissa, kavereilla tai baarissa. Nytkin lähti saunailtaan. Viikolla ilmoitti asiasta johon totesin, että älä unta nää, meillä on huomenna juhlat joihin pitää siivota ja leipoa, mutta lähti kuitenkin. Siivosi kyllä ennen. Totesi vain, että tämänkinkö häneltä kiellän. Just. Herra on vauvan syntymän jälkeen ( vauva 4 kk ) ollut viikon lapissa, viikonlopun kalassa, viikonlopun harrastuksissa ja viikon kertaamassa. Lisäksi tähän pitää lisätä kaikki muutkin melkein joka viikonloppuiset kissanristiäiset joihin on ihan pakko päästä.

En kiellä häneltä mitään, vaikka hän niin väittikin, koska mun mielestä aikuisen ihmisen pitää tietää missä raja kulkee. Enemmän tässä surettaa, että hän todellakin haluaa viettää vähäisen vapaa-aikansa jonkun muun kuin minun kanssa :( Lasta kyllä hoitaa päivisin kun minä opiskelen ja ymmärränkin halun päästä välillä pois. Mikä avuksi? Ukko ulkoruokintaan?

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Enemmän tässä surettaa, että hän todellakin haluaa viettää vähäisen vapaa-aikansa jonkun muun kuin minun kanssa :(

Eikä ilmeisesti suurta halua tutustua myöskään omaan lapseensa. Se vasta surullista onkin, sekä lapsen että isän kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja yöh:
Enemmän tässä surettaa, että hän todellakin haluaa viettää vähäisen vapaa-aikansa jonkun muun kuin minun kanssa :(

Eikä ilmeisesti suurta halua tutustua myöskään omaan lapseensa. Se vasta surullista onkin, sekä lapsen että isän kannalta.

Siis on kyllä lapsen kanssa kun minä opiskelen eli hoitaa pääsääntöisesti yöt ja päivällä sen ajan kun olen koulussa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yöh:

Siis on kyllä lapsen kanssa kun minä opiskelen eli hoitaa pääsääntöisesti yöt ja päivällä sen ajan kun olen koulussa.

no joojoo, ja onhan ne isän ja äidin roolit erilaisia.. mutta siltikään en voisi kuvitella tilannetta, että viettäisin tuon ikäisen lapseni luota poissa muuta kuin ns pakolliset ajat, eli duunit pääasiassa. joka vkl toistuvat menot ja viikon loma olis mun kohdaltani ihan pois suljettuja.

kyllä hän aika paljon ilmeisesti vauvan kanssa on? Mutta tuo on harmi, ettei sinun kanssasi tunnu viihtyvän. Ehkä voisitte lähteä koko porukka vaikka jonnekin pienelle reissulle?

Alkuperäinen kirjoittaja kurjaa:
kyllä hän aika paljon ilmeisesti vauvan kanssa on? Mutta tuo on harmi, ettei sinun kanssasi tunnu viihtyvän. Ehkä voisitte lähteä koko porukka vaikka jonnekin pienelle reissulle?

Kunpa voitaiskin. Kaikki seuraavat viikonloput pitkälle lokakuulle on jo merkattu menoille. Ärsyttää...:(

Yhteistyössä