S
sanna
Vieras
Hieman kummastuttaa. Toki tiesin, että kovasti tykkää olla menossa ja tulossa, mutta kaipa lapsellisesti uskoin, että se edes vähenee. Mutta ei. Illat hän joutuu olemaan jatkuvasti töissä ja tiesinkin, että aikataulutus on tiukkaa tämän syksyn suhteen, mutta enpä osannut aavistaa, että liikenevät ajat ollaan sitten harrastuksissa, kavereilla tai baarissa. Nytkin lähti saunailtaan. Viikolla ilmoitti asiasta johon totesin, että älä unta nää, meillä on huomenna juhlat joihin pitää siivota ja leipoa, mutta lähti kuitenkin. Siivosi kyllä ennen. Totesi vain, että tämänkinkö häneltä kiellän. Just. Herra on vauvan syntymän jälkeen ( vauva 4 kk ) ollut viikon lapissa, viikonlopun kalassa, viikonlopun harrastuksissa ja viikon kertaamassa. Lisäksi tähän pitää lisätä kaikki muutkin melkein joka viikonloppuiset kissanristiäiset joihin on ihan pakko päästä.
En kiellä häneltä mitään, vaikka hän niin väittikin, koska mun mielestä aikuisen ihmisen pitää tietää missä raja kulkee. Enemmän tässä surettaa, että hän todellakin haluaa viettää vähäisen vapaa-aikansa jonkun muun kuin minun kanssa
Lasta kyllä hoitaa päivisin kun minä opiskelen ja ymmärränkin halun päästä välillä pois. Mikä avuksi? Ukko ulkoruokintaan?
En kiellä häneltä mitään, vaikka hän niin väittikin, koska mun mielestä aikuisen ihmisen pitää tietää missä raja kulkee. Enemmän tässä surettaa, että hän todellakin haluaa viettää vähäisen vapaa-aikansa jonkun muun kuin minun kanssa