Miksi tuossa Iholla- sarjassa ei ole suomalaisia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luu

Vieras
Siis Piia ja Heli ovat (KAI??) ainoita täysin suomalaisia, vai onko se Helikään edes? Kaikki muut ovat puoliksi ulkomaalaisia, mitä hemmettiä, KOTIMAINEN sarja, miksi häh ööööh?

Koska Suomikin on nykyään niin kansainvälinen maa, että monilla on ulkomaalaisia juuria. He ehkä myös hakevat mielummin tällaiseen ohjelmaan, perussuomalaiseen luonteeseen kun ei kuulu tällainen oman elämän näyttäminen.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Mua on jäänyt häiritsemään radiojuttu niiltä ajoilta kun tuo sarja oli juuri alkanut. En itse seurannut sitä vielä, mutta siinä joku radiojuontajat keskusteli "kotiäidistä jonka suurin ongelma on pyykit". Viitaten ilmeisesti Saaraan. Sanoivat myös että käy psykiatrilla juttelemassa, ja että taustalla on paljon suurempia ongelmia kuin vain pyykit.. että saa nähdä tuoko niitä esille ohjelmassa. Juontaja oli jokin tuttu. Kuulosti ihan siltä, että ois vakavia mt-ongelmia? Mutta en mä mitään sellaista ole huomannut? Muistaako kukaan muu kuulleensa kyseistä juttua? Oli varmaan Nova tai Aalto.

Heli Kajo on suomalainen laulaja ja lauluntekijäHän tuli tunnetuksi Suomen euroviisukarsinnoissa 2010 kappaleella ”Annankadun kulmassa”. Kajo nähdään myös keväällä 2012 Sub-televisiokanavalla esitettävässä Iholla-sarjassa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Heli Kajo on suomalainen laulaja ja lauluntekijäHän tuli tunnetuksi Suomen euroviisukarsinnoissa 2010 kappaleella ”Annankadun kulmassa”. Kajo nähdään myös keväällä 2012 Sub-televisiokanavalla esitettävässä Iholla-sarjassa.

Ei oo tainnu noi musiikkipisnekset mennä kovin putkeen kun täytyy laulaa että "annan kadunkulmassa"

Yhteistyössä