Miksi työkkäristä ei voisi tulla sähköpostiin ilmoitus jos omiin tietoihin on lisätty jotakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työtön

Vieras
Kun nykyään työtarjoukset pystyy kuittaamaan netissä omissa tiedoissa, mutta mitään ilmoitusta niistä ei tule sähköpostiin. Olisi hyvä kun edes siitä tulisi ilmoitus s.postiin niin ei tarvitsisi olla koko ajan kyttäämässä omia tietojaan.

Sinne tietoihin kun kirjaudutaan omilla pankkitunnuksilla ja itsellä ainakin menee niitä välillä yhtäkkiä useita niin ei oikein huvita käydä työkkärin sivuilla omissa tiedoissa kovin usein. Nyt olen käynyt kerran viikossa ja ainakin vielä se on riittänyt.

Nyt vain on avoinna kaksi mulle sopivaa paikkaa joita jo hain ja tiedän että työtarjous noista tulee aivan varmasti. Tässä nyt sitten odottelen koska tulisi sinne omiin tietoihin tuo niin saan kuitattua sen. Avainlukuja vain on enää 14 jäljellä, että pian saisi tulla uudet pankista. :kieh:

Kelaan kun laitoin vähän aikaa sitten viesti-toiminnon kautta tietoja niin siellä sai valita, että tuleeko ilmoitus tapahtumista sähköpostiin. Kätevää tuollainen niin ei tarvitse sinne kirjautua ja "haaskata" avainlukuja jos mitään tietoja ei olekaan vielä tullut.

ei mulle vaan tuu mitään työtarjouksia työkkäristä. Ei ol ikinä tullut.

Nettiin tulee vain tehtäviä jotka pitää käydä kuittaamassa "olen etsinyt työpaikkoja, * olen hakenut työkokeilupaikkaa jne

Alkuperäinen kirjoittaja mulla näin;30750783:
ei mulle vaan tuu mitään työtarjouksia työkkäristä. Ei ol ikinä tullut.

Nettiin tulee vain tehtäviä jotka pitää käydä kuittaamassa "olen etsinyt työpaikkoja, * olen hakenut työkokeilupaikkaa jne

No kyllä mulle on tullut. Jos sulle ei tule, niin ei se tarkoita etteikö muille voisi tulla.

Yhteistyössä