Miksi ulkonäöllä ei ole väliä, mutta luonteella on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aina sanotaan, että ihminen ei voi mitään ulkonäölleen, mutta voiko sitten muka luonteelleen? Minkä ihminen sille voi, jos hän on esim. tosi temperamenttinen luonteeltaan? Miksi luonne ja muu persoonallisuus on tärkeämpi kuin ulkonäkö? Ei persoonallisuudellekaan aina mitään voi, toiset vaan on kivempia ihmisiä kuin toiset.

Sekä ulkonäköä että luonnetta pystyy muokkaamaan. Jos haluaa ja tekee paljon työtä sen eteen.

Minulle ainaki ulkonäöllä on merkitystä, mutta jos on täys kuspää luonteeltaan ni eipä se hyväkään ulkonäkö sitä pelasta :snotty:

Kyllä sillä on väliä, tuossa toisessa ketjussa oli jo juttua.

Ulkonäölle itseasiassa voi aika paljonkin jos vaan tahtoo..Esimerkiksi hiukset muuttaa ihmisen ulkonäköä paljon(väri ja pituus ja leikkaus), painon ja pituuden suhde toisiinsa jne.. Jos radikaaleja muutoksia haluaa niin on plastiikkakirurgia ja sillä saa ihmisestä aivan ihan erinäköisen kuin oikeasti on.

Muoks sen verran ettei kukaan ymmärrä väärin, niin en tekstilläni tarkoita sitä että kauneus olisi persoonallisuutta tärkeämpää.Ei todellakaan ole.

Luonnetta ja muuta persoonallisuutta voi paljon helpommin ja laajemmin muokata kuin ulkonäköä! Ulkonäkö on vain kuori-itse ihminen on se, joka siellä ruumiin sisällä "asustaa" :)

No totta hitossa persoonallisuus on tärkeämpi kuin ulkonäkö! Tuskin kukaan muuta väittää, mitä esim. minä hyödyn siitä, ovatko ystäväni kauniita vai ei, kun tärkeintä on et kemiat käy yhteen. Ei ulkonäköön voi kaikki vaikuttaa samoissa määrin eikä tarvitsekaan, ei kaikkien tarvi olla missejä.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
No totta hitossa persoonallisuus on tärkeämpi kuin ulkonäkö! Tuskin kukaan muuta väittää, mitä esim. minä hyödyn siitä, ovatko ystäväni kauniita vai ei, kun tärkeintä on et kemiat käy yhteen. Ei ulkonäköön voi kaikki vaikuttaa samoissa määrin eikä tarvitsekaan, ei kaikkien tarvi olla missejä.

tähän peesi.

Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on-niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Minulle ihmisten ulkonäöllä ei yleensä paljon ole merkitystä, mutta luonteella on, kaikkien kanssa vain ei kemiat sovi yhtälailla yhteen. Maailman kauneinkaan ulkonäkö ei ole yhtä arvostettavaa kuin viisaus, tunneäly ja empaattisuus.

Molemmilla on väliä. Ja molempia voi jalostaa tiettyyn rajaan asti. Kukaan meistä ei mahda mitään sille, millaisen perunanenän ja länkisääret on saanut, mutta itsestään voi pitää huolta - hyvinvoiva ihminen on aina kaunis. Temperamentilleenkään ei kukaan voi mitään, mutta käytöstapoja sopii odottaa ihan jokaiselta.

Koska ulkonäkö kummiskin rapistuu. Lyhyissä suhteessa ulkonäöllä on väliä mutta pitemmissä sillä ei ole merkitystä.

Kyllä minulle ulkonäöllä on väliä. Ulkonäkö on tärkeä elementti ensivaikutelman luomisessa ja sitä kautta ihastumisessa. Rakastumiseen sitten vaikuttaa luonne.

Yhteistyössä