Miksi valvot vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä valvon vauvan vuoksi. On ollut niin kovin itkuinen koko päivän ja äsken huusi suoraa huutoa puoli tuntia. Nyt en uskalla nukahtaa.

Miksi sinä valvot vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548589:
Niin kovat kivut selässä..
Eipä juuri nukuta,noh olen kyllä nauttinut muutaman siiderin niin nautin myös hyvästä musiikista.

Relaksantit vois auttaa, mut sulla on sidut pohjalla niin en kyllä kehottaisi ;)

Mitäs kuuntelet?

Ei auta..välilevyn pullistuma epäily..
Säteilee pahasti vas.jalkaan jossa myös halvaantumis oireet yms..
Ensi viikolla onneksi saan magneetti kuvien tulokset.
Monet hermosärkyyn tarkoitetut lääkkeet jo kokeiltu turhin tuloksin..

kuuntelen Chisua,raaka-ainetta,eppuja,Jenni Vartiaista,Dimmua yms laidasta laitaan..=)

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548615:

kuuntelen Chisua,raaka-ainetta,eppuja,Jenni Vartiaista,Dimmua yms laidasta laitaan..=)

Ai stn.. :( Toivottavasti MRI lausunto johtaa toimenpiteeseen (taitaa olla tuossa tilanteessa ainoa helpotus?) ja vielä sais nopeasti helpotusta. Onneksi omat selkävaivat rajoittuu vaan niskajumiin ja ajoittaiseen iskiakseen.

Chisu on pop :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548615:

Mä kans toivon MRI-tulosten tuovan sulle kunnon hoidon. :hug:

Niinpä ai stn..kyynärsauvojen avulla kävelen kun ei muuten pysty..
Sain jopa päivystyslähetteen kirurgiselle kun on noita puutumis oireita alapäässäkin..:kieh:
Ens viikolla tulee 1kk sairauslomaa täyteen ja pää hajoaa kun ei tiedä tulevasta mitään...:stick:
Onko itselläsi diagnosoitu mitään?
Miksi itse valvot..:rolleyes:
Chisu on niin POP!!!!!

Väsyttää, mutta uni ei tule. Vol 291840601. Useampaan otteeseen tämän saman syyn tällä palstalla esittänyt :D Unihäiriöinen olen ollut n 9-vuotiaasta asti. Välillä paremmin mennyt, välillä paskemmin. Kesän tullessa yleensä helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548625:
Niinpä ai stn..kyynärsauvojen avulla kävelen kun ei muuten pysty..
Sain jopa päivystyslähetteen kirurgiselle kun on noita puutumis oireita alapäässäkin..:kieh:
Ens viikolla tulee 1kk sairauslomaa täyteen ja pää hajoaa kun ei tiedä tulevasta mitään...:stick:
Onko itselläsi diagnosoitu mitään?
Miksi itse valvot..:rolleyes:
Chisu on niin POP!!!!!
Mun Koti Ei Oo Läävä - Smurffit (chisun, mun koti ei oo täällä)
YouTube - Mun Koti Ei Oo Läävä - Smurffit

Tyttö on pitkästä aikaa yöhoidossa mummolassa, että saatais kursittua parisuhdetta kasaan. No, se parisuhdeaika meni sit hiukka puihin joten oon täällä hotellihuoneessa yksin enkä saa nukuttua kun mies on känny kiinni teillä tietymättömillä täällä hänelle vieraassa mummolakaupungissa. (Ja kyllä, on soitettu sosiaalipäivystykseen jne. Apua on tulossa mutta aikaisintaan aamulla, ehkä vasta maanantaina.)

yskittää niin kovasti, että valvottaa. nyt otin yskänlääkettä ja syön jäisiä mansikoita. auttavat kurkun kutinaan ja ovat hyviä. onneksi aamulla ei tartte nousta aikaisin. jospa saisin silloin nukuttua.

Raskaus valvottaa. Kuukauden oon ajan nyt valvonut vähintään aamun asti ja sitten vasta saanut unta. Eipä auta vaikka kuinka heräisi aikasin ja puuhaisi koko päivän jotain tai jättäisi nukkumisen kokonaan väliin. Tää otus on näköjään päättänyt, että yöllä ei nukuta :D

samasta syystä kun ap. vauva on sylissä ja nukahtaa mut herää vatsanväänteisiin koko ajan. en kohta jaksa enää. tätä samaa valvomista joka yö. voi ku sais nukkua.

Uusimmat

Yhteistyössä