V
"vieras"
Vieras
Minä valvon vauvan vuoksi. On ollut niin kovin itkuinen koko päivän ja äsken huusi suoraa huutoa puoli tuntia. Nyt en uskalla nukahtaa.
Miksi sinä valvot vielä?
Miksi sinä valvot vielä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548589:Niin kovat kivut selässä..
Eipä juuri nukuta,noh olen kyllä nauttinut muutaman siiderin niin nautin myös hyvästä musiikista.
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548615:Ei auta..välilevyn pullistuma epäily..
Säteilee pahasti vas.jalkaan jossa myös halvaantumis oireet yms..
Ensi viikolla onneksi saan magneetti kuvien tulokset.
Monet hermosärkyyn tarkoitetut lääkkeet jo kokeiltu turhin tuloksin..
kuuntelen Chisua,raaka-ainetta,eppuja,Jenni Vartiaista,Dimmua yms laidasta laitaan..=)
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548615:Ei auta..välilevyn pullistuma epäily..
Säteilee pahasti vas.jalkaan jossa myös halvaantumis oireet yms..
Ensi viikolla onneksi saan magneetti kuvien tulokset.
Monet hermosärkyyn tarkoitetut lääkkeet jo kokeiltu turhin tuloksin..
kuuntelen Chisua,raaka-ainetta,eppuja,Jenni Vartiaista,Dimmua yms laidasta laitaan..=)
Väsyttää, mutta uni ei tule. Vol 291840601. Useampaan otteeseen tämän saman syyn tällä palstalla esittänytUnihäiriöinen olen ollut n 9-vuotiaasta asti. Välillä paremmin mennyt, välillä paskemmin. Kesän tullessa yleensä helpottaa.
Mun Koti Ei Oo Läävä - Smurffit (chisun, mun koti ei oo täällä)Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23548625:Niinpä ai stn..kyynärsauvojen avulla kävelen kun ei muuten pysty..
Sain jopa päivystyslähetteen kirurgiselle kun on noita puutumis oireita alapäässäkin..:kieh:
Ens viikolla tulee 1kk sairauslomaa täyteen ja pää hajoaa kun ei tiedä tulevasta mitään...:stick:
Onko itselläsi diagnosoitu mitään?
Miksi itse valvot..
Chisu on niin POP!!!!!