Miksi,voi miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
nuo maahanmuuttajat ei komenna lapsiaan? Mun poika leikki oikein nätisti ja rauhassa,puistossa sellasen vesialtaan äärellä,muutamien muidenlasten kanssa. Sitten tuli ensin somaliperhe, joiden lapset repi lelut käsistä ja tönivät muita. Äiti ei tehnyt mitään.
Lähdettiin sitten pois siitä, kun menijo vaaralliseksi. Kun livat lopettaneet, niin mentiin takaisin ja sitten tuli uusi perhe, jotain armeniayms. Kansalaisia. Ja sama laulu taas...
Sanoin lasten äidille, että kiletää lapsiiaan kun muut lapset olivat siinä jo ennen ja leikkivät ihan rauhassa. Tämä äitiyhden kerran sanoijotain lapselle, muttaantoi silti jatkaa samaa rataa.
Jos mun lapset käyttäytyisivät kielloista huolimatta noin, niin leikit jäisivät siihen. Todellakaan ei toisia kiusata ja sotketa leikkejä.

Meilläpäin on ihan riittävästi näitä somaleja lapsineen ja miun silimään taas on pistänyt se jotta hyö kyllä pitää vähän liiankin kovaa kuria lapsilleen,ainakin nää "meijän somalit".
Muksut kulkee kiltisti äitinsä perässä pyhäpuvussa,kuin sorsaperhe konsanaan.
Nyt helteelläkin noilla muksuilla on farkut ja paitapusero,kun omat mukelot kulkee shortseissa ja t-paidassa...

Meilläpäin on ihan riittävästi näitä somaleja lapsineen ja miun silimään taas on pistänyt se jotta hyö kyllä pitää vähän liiankin kovaa kuria lapsilleen,ainakin nää "meijän somalit".
Muksut kulkee kiltisti äitinsä perässä pyhäpuvussa,kuin sorsaperhe konsanaan.
Nyt helteelläkin noilla muksuilla on farkut ja paitapusero,kun omat mukelot kulkee shortseissa ja t-paidassa...

Täällä ne juoksee, tönii, tipputtelee liukumäestä tavaroita muiden päälle. Ruokakaupassa näpläävät kaikki tavarat jne.
En nyt tarkoita etteikö suomalaislapsissa löytyisi samanlaisia, mutta useimmiten ovat näitä alkuperältään muualta tulleita.
Onko heidän kotimaassaan yleisempää ns. Vapaa kasvatus vai mistä tämä johtuu?
Harmillista vaan, kun itse yrittääomaa uhmistaan opettaa ja sitten tulee näitä tapauksia. Tääkin somaliäiti päätti sitten myöhemmin lopettaa kaikkien leikin, laittamalla altaan päälle kannen ja ottamalla lelut kaikkien kädestä, siis mitä? Jos ei omaalastaan saa kuriin, niin vieköön pois miksi muut ei saisi jatkaaleikkejään?

Yhteistyössä