Miksi voi olla niin vaikeeta sanoa, jos lähtee jonnekin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.t harmaana

Vieras
Kotiuduttiin kyläreissulta puol kaheksalta ja miehen piti alkaa saunaa lämmittämään... Jäi pihalle kun tultiin pojan kanssa sisälle. Eikä oo vieläkään tullu. Naapuriin varmaan hilpassu kaljalle, mutta miksi helvetissä sitä ei voi sanoa, että meen naapuriin hetkeksi. Ärsyttäviä tollaset katoamistemput, enkä niitä ite harrasta. Musta kuuluu hyviin tapoihin ilmoittaa, jos aikoo johonkin lähteä---

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
No se pelkää että tulee kamala naputus, jos sanoo menevänsä parille kaljalle..

En mä sille muutamasta kaljasta naputa. On tänäänki ollut töissä ni rentoutukoon jos haluaa. Mutta ärsyttää tollanen, että yhtäkkiä vaan hävitään ilmottamatta mitään....

Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
No se pelkää että tulee kamala naputus, jos sanoo menevänsä parille kaljalle..

En mä sille muutamasta kaljasta naputa. On tänäänki ollut töissä ni rentoutukoon jos haluaa. Mutta ärsyttää tollanen, että yhtäkkiä vaan hävitään ilmottamatta mitään....

No miehet on..koita nyt päästä niiden pään sisään ja tietää mitä ne aattelee :D Vaikeeta on.

Mietin silti just, että jos tekisin ite samanlaisen katoamistempun....häviäisin vaan pariksi tunniksi jonnekin, ni mahtaisko ees tajuta :) Miehet on.....

Onneks oon varma ettei oo tosiaan naapuria kauempana, kun voi tässä tulla vaikka synnärille lähtö hetkenä minä hyvänsä....

Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
Kotiuduttiin kyläreissulta puol kaheksalta ja miehen piti alkaa saunaa lämmittämään... Jäi pihalle kun tultiin pojan kanssa sisälle. Eikä oo vieläkään tullu. Naapuriin varmaan hilpassu kaljalle, mutta miksi helvetissä sitä ei voi sanoa, että meen naapuriin hetkeksi. Ärsyttäviä tollaset katoamistemput, enkä niitä ite harrasta. Musta kuuluu hyviin tapoihin ilmoittaa, jos aikoo johonkin lähteä---

nii-in siksipä en ole ottanut tuollaista miestä koska minäkään enhyväksytuollaista käytöstä

Yhteistyössä