Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
Miksi tällä palstalla inhotaan reimatecin vaatteita? Ne muutamat haalarit, jotka meillä on ollut on olleet kyllä hyvän mallisia, kestäviä ja kivan näköisiä ja ihan suht hintasiakin eli ei halpiskamaa. Mitä näiden mammojen mielestä pitäs oikeen käyttää?

mun mielestä reimatec on ollu tosi hyvä haalari jopa parempi ku rasavil haalarit jota meilla on ennen käytetty, kallis reimatec kyllä oli ehkä vähän liiankin 139e. :/

Ok. Mulle on oikeesti sama mitä muut pukee ja itsekin voisin ostaa mitä merkkiä vaan. On vaan nyt tullut ostettua tuota Reimaa, kun mummot on sponssanneet likan vaateostoksia eli ostaneet mitä on katottu hyväksi. Ihmettelin vaan, että onko ne muka huonoja, kun niitä niin kovin haukutaan? Itse kattelin erimerkkejä, mutta en löytänyt kuosiltaan yhtä kivaa.
Kiitos vastauksesta!

jos ei ole itellä varaa ostaa lapselle parasta ni sit täytyy haukkua!!! samoin kun ne jotka ostaa vauvalle vaikka dorjan vaunut eikä ole varaa emmaljungiin tai teutonioihin ni haukkuu sit kyseiset merkit vaikka ei olisi mitään kokemusta.

itekkin tykkäisin reimatecin vaatteista,mutta kun on niin julmetun kalliita,jotenkin tuntuu kun tyttö kasvaa hurjaa vauhtia,niin ei raaskis ostaa mitään yli 100e välikausipukuja.vaikka onhan ne kosteuden ja tuulen pitäviä,mikä olis hoitajalle hyvä,ettei tarttes kurahousujen kanssa taistella.

En ole huomannut että täällä inhottaisiin Reimateccia. Meillä on niitä ollut, mutta en ole huomannut niiden olevan mitenkää parempia kuin muiden haalarien. Itseasiassa kaikki ne Reimatecit mitä meillä on ollut, kuluu paljon nopeammin ruman näköiseksi kuin muut haalarit.

no Kuoman kengät on hyvät vapaa-ajalla lapsella! ei pure pakkanen..ei mene vedet sisään..Parempia ei olekaan! Mutta kaupunkikengiksi en niitä laita lapselle jalkaan..

Yhteistyössä