Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Lily-Rose, 05.06.2018.

1. vierailija Vierailija

Jos luet ketjua huomaat että kysymys oli tehty ennen tuota kehotusta painua apinan vittuun. Mutta ei kai sillä niin väliä ole, missä aikajärjestyksessä asiat esitetään, enneunet tulee tapahtuman jälkeen ja tulva murtaa vallit. Skeptikot on skeptikoita jos epäolennaisuuksiin puuttuvat.

2. vierailija lapista Vierailija

Ja täällä on myös näitä jotka "näkee" anonyymissa kirjoittajassa vakituisen. Tätä skeptikkoa naurattaa kun minuakin on tituleerattu vakituiseksi nikiksi. Jospa tälläiset ihmiset edes aluksi tajuaisivat sen että he ovat tämän jokapaikassanäkemänsä nikin vallassa, siis nikki ei ole ottanut heitä valtaansa, vaan he ihan oamtoimisesti ovat tämän nikin "valtaan" menneet, heillä toisinsanoen on pakkomielle, he alitajuisesti tunnustavat nikin vahvemmakseen, vahvempihan tuollainen on jonka valtaan toinen jää, toki tämä jääjä on itse luonut nuo kaikki kuvitelmat ja pakkomielteet ja vahvuudet. Kun edes tämä aluksi nähtäisiin ja tajuttaissiin niin tuosta pakkomielteestä voisi eroonkin päästä.

Nikki jonka näet jokapaikassa, joka valtaa aivosi, jolle kokoajan nälvit ja jonnka perässä juokset, sinä näin tekijä olet hänen vallassaan ja hän on voimakkaampi kuin sinä, koska sinä et saa ajatuksiasi hänestä pois.

3. Itsollu Vierailija

Lilylle

Eli olet ollut erityisen hyvin läsnäolevassa tilassa: kaikki aistisi ovat herkistyneet ja ne ovat olleet myös rentoutuneessa tilassa, tuolloin selvänäkeminen ja siihen liittyvät tilat onnistuvat erityisen helposti.

Otin tähän lainauksen itseltäni helpottamaan vastausta:

"Jos saamani kuvat (kuva on vähän valju termi ilmiölle, mutta menkööt) ovat kovin voimakkaita, laitan ne ikäänkuin pilveen odottamaan päivässä olevaa parempaa hetkeä. Se on mentaalinen harjoite, jossa visualisoidaan oman pään päälle pilvi, missä on asiat, jotka voivat odottaa hiukan aikaa, jotka evät voi häiritä tällä hetkellä omaa tekemistä."

Eli, esimerkiksi, jos haluat estää noiden spontaanien kuvien esille tulon, otetaan vaikka esimerkiksi, että olet menossa ajamaan autolla paikasta a paikkaan b ja haluat ettei tuona aikana tule mitään spontaaneja näkyjä tai vaikka että henkimaailmasta ei oteta yhteyttä, niin voisit miettiä millaisen mentaalisen kuvan voisit sijoittaa pilveen, joka varmistaisi, että et saa spontaaneja näkyjä. Se siis on itsesuggestiota sekin. Samaan tapaan voisi ajatella, että samoin kun voisit päättää, ettet laita radiota päälle, voit päättää ettet pidä omia antennejasi vastaanottotilassa. Tuossa on vain vaikeinta se, että ei taida olla mitään yleistoimivaa kikkaa. Joku toimii tässä henkioppaansa kanssa yhteydessä, oli ovat sopineet, että jos pukee tietyn asusteen päälleen, se on merkki henkioppaalle, että henkiopas estää spontaanit näyt. (Tuo nyt ei oikeastaan edes kuulu tuohon pilvimenetelmään. Joskus on tosi vaikea pysyä aiheessa, kun on monta muutakin asiaa tehtävänä…), joku toinen voisi tehdä mentaalisen mielikuvan siitä miten laittaa spontaanit näyt pahvilaatikkoon, sulkee pahvilaatikon, kirjoittaa sen kylkeen vaikka avataan klo 18 ja laittaa pahvilaatikon pilveen odottamaan.

Vähän muuten luin tätä ja tuota yhtä toistakin ketjua, niin tulipa mieleeni sellainen joskus kuulemani juttu, että jos ihminen on henkisesti avautunut jo lapsena, hänellä on ja tulee kaikenlaisia ”freak-kokemuksia” pitkin elämäänsä. Harvemmin niitä vain itse pitää kummina kokemuksina, koska ne ovat hänelle osa normaalia elämää, ihmisen lähipiiri on voinut sekin huomata näitä piirteitä jo lapsena ja ikään kuin kasvanut siihen mukaan, että ”tuo meidän tyttö/poika on lapsesta asti osannut tuollaisia outoja juttuja”. Vieraammat ihmiset sitten suhtautuvat miten suhtautuvat. Kaikilla ei riitä käsityskyky, toisilla pelkojen johdosta, toisella ties mistä syystä, mutta niin se vain tuntuu olevan, että jos on henkisesti avoin, tuollaisia kokemuksia tulee ja ne ovat osa peruselämää.

Minä olin tuossa aiemmin kesällä hautajaisissa, jonka muistotilaisuudessa kävi sitten ilmi, että vainaja oli jättänyt kaikille läheisilleen samanlaiset viimeiset tervehdykset. Siis kuolemansa jälkeen. Siitä sitten alettiin puhumaan vasta sitten, kun ensimmäinen vähän möläytti, että kun sattui yksi kummallinen juttu…

Ainiin… käytän itse pilvimetodia esimerkiksi autolla ajaessa hiukan käänteisesti (kun tämä toimii minulla, muistathan että tuota metodia voit itse muokkailla haluamaksesi, pääasia on, että saat siihen luotua itsellesi tarpeeksi hyvän itsesuggestion) Eli kun lähden ajelemaan autolla, otan pilvestä autolla ajamisen kuvakkeen, johon minulla liittyy vain ne seikat, joita autolla ajaessa tarvitaan, sekä sen verran ns. kuudetta aistia, että kykenen vaistoamaan, jos tiellä on edessä jotain vaaroja, joiden vuoksi pitäisi vähentää ajonopeutta. Alun perin kokeilin sitä vain puhtaasti autolla ajamiseen, muta huomasin pian, että on perin kätevää, jos on osa ns. kuudetta aistia käytössä, voi vaistota helpommin esimerkiksi tien reunassa olevat eläimet. Ja koen muutenkin, että elämä maistuu ja tuntuu varsin harmaalta, jos blokkaa yhden aistin itseltään. Spontaaneja näkyjä saan oikeastaan nykyisin vain silloin, kun minulla on päivittäinen ”henkinen tunti”. Yhtään en enää muista milloin aloin harjoittamaan tuota, mutta sekin toimii mulla.

Laitan tän osan nyt tähän, kirjoitan muihin kysymyksiisi myöhemmin, koska tämä tuntuu venyvän tämä kirjoitus muuten.

4. Itsollu Vierailija

minä näen usein teiden varsilla onnettomuuspaikkoja, jos joku ihminen on siinä aivan juuri menehtynyt, siinä paikalla on usein sellaisia jänniä hopeanhohtoisia rihmoja. en tiedä mitä ne ovat, en usko, että minun tarvitseekaan tietää, mutta olen muutamasta tapauksesta ainakin onnistunut selvittämään, että niillä kohdin joku tosiaan oli kuollut. Ennen ne tulivat aika vahvasti mieleen mielikuvina, nyt ne eivät tule niin vahvasti. Koitin miettiä olenki tehnyt jotain saadakseni ne sulautumaan osaksi maisemaa, mutta en kai. Ehkä se menee sillä lailla, että kun ”kokemusta” tai ”katselu/huomioimiskertoja” tulee tarpeeksi, ne sulautuvat osaksi kaikkeen siihen miten henkisesti avautunut ihminen maiseman näkee ja kokee???

Tämä liittyy löyhästi spontaaneihin näkyihin, sillä joskus henkimaailmaan siirtynyt ottaa yhteyttä spontaanisti. Tähän pidän pilvimetodia erityisen hyvänä. Jos vaikka ei juuri sillä hetkellä nappaa keskittyä jonkun hengen asioihin tai jos en voi keksittyä, niin laitan hengen pilveen. Minulla on siellä sellainen mentaalinen mielikuva odotustilasta, jonne henget oivat mennä odottelemaan. Avaan oven sitten kun ehdin ja koen, että jaksan itse virittäytyä (=keskittyä)

Aika lailla samalla tavalla kuin sinulla, eli aika monipuolisesti. Harvemmin meditoidessa, koska olen mennyt opettelemaan sellaisen meditaation, jossa keskitytään vain hengittämisen seuraamiseen. Mutta sitten unessa, tai vaikka juuri imuroidessa... hassua kyllä, mutta on kaksi paikkaa, jossa olen ns. tiloissa automaattisesti: imuroidessa ja suihkussa. Ehkä molemmissa on sen verran taustakohinaa, että mieli automaattisesti sitten kääntyy sisäänpäin? Unitapaamisista pidän erityisen paljon, koska niissä on niin monta kerrosta ja ne avautuvat aina pikkuhiljaa arjessa ja se energia joita niistä sitten saa samalla on erityisen hienoa. Mitään puhetta en kuule päässäni, vaikka joskus sanonkin, että juttelen niiden kanssa. Se on enemmän telepaattista. Kerran olin pitänyt henkiopastani odottamassa pilvessä yli viikon, ei vain napannut mikään henkinen juttu silloin enkä pitänyt hänen ehdotuksestaan, että olisin lähtenyt metsään keräämään itselleni voimapussia, koska halusin mököttää arkielämän juttuja. Sitten kirjastossa ollessa hyllystä tippui pikku kirja nimeltä "Henkiopas puhuu" (en lainannut kirjaa, koska viesti tuli perille,,,). Kävi vähän naurattamaan ja päästin sitten henkioppaan antennini päähän.

On se ihan hyvä

• Tykkään Tykkään x 2
  5. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    11
    Tässä Lily-Rosen kertomuksessa summaantuu aika hyvin se ongelma, mikä on anonyymissa kirjoittelussa; omakohtaisesti koettua tapahtumaa joutuu muuttelemaan sopivasti, jottei kukaan pysty tunnistamaan/päättelemään kirjoittajan oikeaa henkilöllisyyttä, jolloin muutteluprosessissa tapahtuma muuttuu väkisinkin tarinaksi, jolloin siihen tulee helposti - käsikirjoitustermein ilmaistuna- juoniaukkoja.

• Tykkään Tykkään x 2
  6. vierailija Vierailija

En näe tuossa mitään ongelmaa. Tämä palsta on perinteisesti ollut keskustelupalsta, jossa jaetaan kokemuksia ja jutellaan hyvässä hengessä ja rakentavasti, silloin ei ole tarvetta alkaa nussimaan pilkkuja, vaan kun sydämellään näkee ja lukee, ymmärtää paremmin.

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    11
    "Sydämellä" näkeminen ja lukeminen on liian monitulkintainen käsite. Sopii runoihinin tai laululyriikkaan, mutta varsinkin keskustelupalstoilla se vaatii määrittelyn, jotta kaikki ymmärtävät mistä puhutaan.

Eli, miten sinä määrittelet sydämellä näkemisen ja lukemisen?

Last edited: 16.06.2018 klo 08.21
  8. vierailija Vierailija

Minulle siitä tuli mieleen lapsen teksti. Turhanpäiväisiä yksityiskohtia, sellaisia mitä lapset käyttää kun ne valehtelee. Ei se mitään tarinan muuttamista ole, vaan sen tarinan värittämistä.

9. vierailija 66 Vierailija

Aivan, usein kuulusteltava syyllinenkin joutuu kiinni monista pienistä yksityiskohdista, joita kertoilee. Samoin aviopuoliso, kun palaa yölliseltä reissultaan kotiin. :D

10. vierailija Vierailija

Ja Lily ei ole kyllä ole joutunut kiinni mistään. Että te jaksatte!

• Tykkään Tykkään x 1
  11. vierailija Vierailija

Heh Heh. Mistä helvetistä sen tiedät kuinka paljon värikkäämpiä ne tarinat todellisuudessa onkaan olleet? Siitä toisestakin, juuri siitä kiistellystä yliajosta puuttui kaikki yksityiskohdat.

12. vierailija Vierailija

Siitä on jo kauan, mutta näin oli <3 Tsemppaan kaikin puolin kirjoitustsi :)

13. vierailija Vierailija

Kyllä sieltä sellanen taustaselitys tuli, tosiaan kuin ukolta, joka tuli panon päältä suoraan himaan vaimonsa luo.

14. lomallelähtijä Vierailija

Teitä siis vain ärsyttää, kun Lily ei suostunut tanssimaan teidän vaatimustenne ja painostuksenne mukana, vaan piti kiinni yksityisyydestään ja nyt sitten täytyy hyökätä?

Kertoisitteko kuinka kauan haluatte vielä pitää pystyssä raatelurinkiänne, niin tiedän ajoittaa lomani sen mukaan?

Ainoa asia mitä tuolla barbaarimaisella käytöksellänne osoitatte on se, että te olette väärässä ja koette olevanne tämän taistelun häviäjiä. Ettehän te muuten jatkaisi ajojahtianne.

• Tykkään Tykkään x 2
  15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    Tässä oli mun mielestä huomattavasti fiksummin esitetty asia kuin esim. joillakuilla muilla "epäuskoislla" tällä palstalla.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    Niin ja kyseenaalaistmisen voi tehdä niinkin että ei tee toisesta pöljää.

• Tykkään Tykkään x 1
  17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    Mä taas näen lähinnä nämä tekstit lapsellisina.

• Tykkään Tykkään x 1
  18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    Olen pahoillani että olet kokenut tuollaista.

• Tykkään Tykkään x 1
  19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    Onneksi ylläpidolle voi ilmoittaa. :)

20. vierailija Vierailija

Tämähän on vain viihdettä, sulle näköjään täysin totta. Miksi?

21. vierailija Vierailija

Niin mitä.

22. vierailija Vierailija

Kokemuksista oppii tunnistamaan selittäjän.Hauskaa, että myönnät sen itsekin.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    Kiusaajista

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 607
    En ymmärtäyt yhtään, avaatko.

25. ==((O))== Vierailija

Te yliluonnollisia näkevät ja kokevat, miten paljon ja miten avoimesti kerrotte kokemuksistanne livenä, ja jos kerrotte, niin miten niihin suhtaudutaan? Varsinkin jos kerrotte sellaisille henkilöille, jotka eivät kuulu sisäpiiriinne?

Oletan, että jos kerrotte kokemuksistanne kenelle tahansa, niin saatte usein kritiikkiä ja ehkä pöhkön leiman otsaan? Jos ja kun kun näin käy, niin miksi ihmettelette jos tulee lunta tupaan kun kirjoitatte kokemuksistanne palstalle, jota kuka tahansa voi lukea. Loogisesti ajatellen, mitä muuta voisi odottaakkaan? Paremminkin, olkaa tyytyväisiä jos joku laikkaa tekstiänne.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri