V
vierailija
Vieras
Ostin tuossa pitkästä aikaa kevytvärin. Ajattelin että saan sillä vaaleaa juurikasvua piiloon. Mun omat hiukset on siis sellaiset tuhakanvaaleat ja oon värjännyt niitä pitkään tummanruskealla, mutta kasvattanut jo yli puoli vuotta sitä tummanruskeaa pois. Luulin kevytväriä täydelliseksi ratkaisuksi tummentamaan kamalan näköistä vaaleaa juurikasvua, kun kevytväri lähtee pois 28 pesussa. Mutta eipä se tarttunut koko väri. Värjäsin tarkalleen Poly Colorin pähkinänruskealla. Juurikasvu pysyi ihan samanvärisenä tuhkanvaaleana kuin ennenkin, mutta siihen tummanruskeaan värjättyyn osaan hiuksista tuli punainen (!) sävy. Piti ihan tarkistaa pakkauksen tuubin numero, että olihan se oikea sävyn putkilo ja oli se. Mutta ei tullut silti minkäänlaista ruskeaa.
Samassa muistin että teininähän tein ensimmäisen hiustenvärjäyksen juurikin kans Poly Colorilla, jollain eri sävyllä, eikä siitä mitään väriä jäänyt päähän. En itse huomannut mitään. Äiti ei huomannut mitään. Kukaan kaveri ei huomannut ollenkaan mitään väriä hiuksissa.
Miksi tuo kevytväri ei vaikuta mun hiuksissa mitään? Liian märätkään hiukset ei voineet olla, kun en kastellut niitä nyt ollenkaan, kun tunti ennen värjäystä kävelin pakkasessa ja hiukset huurtui siellä ja ne kostui sopivasti itsestään kun huurre suli. Teininä kastelin hiukset ja kuivasin pyyhkellä, kuten ohjeessa lukee, mutta ei toiminut ei.
Samassa muistin että teininähän tein ensimmäisen hiustenvärjäyksen juurikin kans Poly Colorilla, jollain eri sävyllä, eikä siitä mitään väriä jäänyt päähän. En itse huomannut mitään. Äiti ei huomannut mitään. Kukaan kaveri ei huomannut ollenkaan mitään väriä hiuksissa.
Miksi tuo kevytväri ei vaikuta mun hiuksissa mitään? Liian märätkään hiukset ei voineet olla, kun en kastellut niitä nyt ollenkaan, kun tunti ennen värjäystä kävelin pakkasessa ja hiukset huurtui siellä ja ne kostui sopivasti itsestään kun huurre suli. Teininä kastelin hiukset ja kuivasin pyyhkellä, kuten ohjeessa lukee, mutta ei toiminut ei.