Miksikähän mies on alkanut yhtäkkiä viihtyä facebookissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Tiedän, tämä on turhaa mietintää. Mutta mietin kuitenkin. Mies on ollut jo vuosia facebookissa. Kavereitakin on melko paljon, mutta harvoin päivittää mitään tai laittaa kuvia tms. Usein kotonakin jos on koneella, ei viikkoihin edes käy facebookissa vaan puuhaa muuta.
Mutta nyt olen kiinnittänyt huomiota, että on lähes päivittäin facebookissa, mutta pitkälti muualta kuin kotoa. Eli esimerkiksi yhtenä iltana lähti harrastukseensa, ja matkan aikana oli facebookissa. Ja toisena päivänä oli töissä ja juuri ennen kotiinlähtöä oli facebookissa. Kotoa siis harvoin. Ja sivullaan ei näy tapahtuneen mitään.
Omapahan on asiansa ja siksi en haluaisi häneltä itseltään kysyäkään, mutta uteliaana mietin, mistä tämä yhtäkkinen päivittäinen innostuminen facebookissa käymiseen oikein on.
Onko joku miettinyt samanlaista muutosta ja onko syy selvinnyt?

[QUOTE="alkup.";28376565]Sitä peliä minäkin mietin, mutta eikö pelit näy siellä sivulla jotenkin?[/QUOTE]

Ei välttämättä näy. Mutta veikkaan, että se viesteilee jonkun kanssa.

[QUOTE="mie";28376573]Älä vaan kysy asiaa siltä mieheltäsi, jää hyvä ketju turhan lyhyeksi.[/QUOTE]

:D sitä mäkin mietin. No ei, mutta kun oikeasti se asiahan ei varsinaisesti kuulu mulle, olisi jotenkin typerää kysellä mitä toinen facessa roikkuu. Mun on vaikea uskoa, että töissä pelaisi peliä, matkalla jonnekin saattaakin. Ja pelata voisi kotoakin.

No jotainhan siellä facebookissa nyt on sellaista, mikä miestä kiinnostaa, jos kerran viihtyy siellä useammin kuin ennen. Ekana tulee pakostikin mieleen viestittely jonkun kanssa tms. Kysyisin mieheltä suoraan.

Mä en nyt saa kiinni tästä hommasta. Onko se ongelma että mies siellä naamakirjassa roikkuu (ja ilmeisesti siis sinäkin jos vihreän pallon ilmestymistä kyttäät), vai mistä kiikastaa..?

Nyt vaan kaikki keinot käyttöön! Urkit salasanat ja tutkit onko hempukoiden kanssa juteltu. Tutki kännykän viestit, puhelut, välitystiedot. Asenna paikannusohjelma siihen puhelimeen samalla. Hanki koiralle tarkoitettu tutkapanta ja piilota miehen autoon se. Samalla kun asennat sitä pantaa niin ota kilometrit ylös auton mittarista. Höyrytä kirjepostit auki, just in case.

• Tykkää
Reactions: feger ja meah
No ei tässä muuta juonta olekaan, kuin että siinä on tapahtunut muutos, että mies on alkanut roikkua facebookissa. Minä olenkin aina ollut aktiivinen siellä ja juttelenkin usein, sekä miesten että naisten kanssa. Myös miehelle tuntemattomien ihmisten kanssa. Mies vaan ei ole ollut aiemmin sellaisesta kiinnostunut. Niin se kiikastaa, että mua vaan kiinnostaa tuon muutoksen syy.

[QUOTE="alkup.";28376678]No ei tässä muuta juonta olekaan, kuin että siinä on tapahtunut muutos, että mies on alkanut roikkua facebookissa. Minä olenkin aina ollut aktiivinen siellä ja juttelenkin usein, sekä miesten että naisten kanssa. Myös miehelle tuntemattomien ihmisten kanssa. Mies vaan ei ole ollut aiemmin sellaisesta kiinnostunut. Niin se kiikastaa, että mua vaan kiinnostaa tuon muutoksen syy.[/QUOTE]

Täällä ei ehkä asiasta kannata kovin pitkään keskustella tai se on kohta ongelma eikä enää vain kiinnostava asia :D

sille tullut uusia kavereita faceen? Tuntuu vähän kyllä siltä, että jonkun kanssa jotain viestittelee..tietty voi olla ihan viatontakin :) Eikai sulla oo tulossa synttäreitä tms. et järkkäilis jotain ylläriä fb:n kautta viestitellen?

Mulle ei oo tulossa kyllä merkkipäiviä. Ja ainakaan naispuolisia UUSIA tuttuja ei oo listalla. Täällähän on tosiaan runsaasti kutkuttavia neuvoja :D. Alkaakin kohta tosiaan innostamaan... Mut yritän nyt olla singahtamatta kierroksille. Jäljityslaite olisi kyllä vähintä. mitä voisin tehdä... Vähän tuota pientä ihastusta pohdin. Vaikka ei kai sekään niin vaarallista ois.

Se on vaan nyt ihastunut siihen työpaikan siivoojaan, jota se on jo pitkään käynyt panemassa siellä siivousvälinevarastossa. Tuskin tässä sen kummemmasta on kyse. :)

Ne panohommat ei kyllä ois kivoja :oO. Mut mietin myös, että on varmaan tavallistakin tavallisempaa, että vähän flirttaillaan vanhojen tuttavuuksien tai uudempienkin kanssa facebookissa. Se kun on nykyään niin helppoa.
Mies on sellanen jöröttäjä, että kysymällä tää asia ei aukea. Ehkä pitää vilkuilla olan yli kun seuraavan kerran facebookkailee kotoa käsin.

[QUOTE="alkup.";28376799]Ne panohommat ei kyllä ois kivoja :oO. Mut mietin myös, että on varmaan tavallistakin tavallisempaa, että vähän flirttaillaan vanhojen tuttavuuksien tai uudempienkin kanssa facebookissa. Se kun on nykyään niin helppoa.
Mies on sellanen jöröttäjä, että kysymällä tää asia ei aukea. Ehkä pitää vilkuilla olan yli kun seuraavan kerran facebookkailee kotoa käsin.[/QUOTE]

ootko oikeasti tollanen kyttääjä?et anna toiselle yhtään tilaa saatikka luottamusta???toivottavasti miehes tajuais jättää sut! aika sika!!