miksikähän mun vaatteet ei menny kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
oli myynnissä paljekirppiksellä. Meneekö kesällä muutenkin vähemmän? itse odotin, että olis menny enemmän. Enimmäkseen lasten vaatteita. Ja niitä oli paljon ja suurin osa ihan hyväkuntoisia. Kannattaako kesällä myydä talvivaatteita?

oliko liian paljon hintaa?mulla meni hyvin just paljekirppiksellä,oulussa,myin vaatteet 0,50-1ekpl,yhellä lapsella olleet ja toppavaatteet,hyväkuntoset hinta maks.5e.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en usko että ois ollu liikaa hintaa. Paljonko ootte saaneet rahaa viikossa?

Mä ainakin etsin kesälläkin jo talvivaatteita ja myös toisin päin. Mutta en maksa hyväkuntoisestakaan vaatteesta yli kahta euroa, paitsi ulkovaatteista maksimissaan viisi euroa. Ostan mieluummin alesta jos tuon kalliimpia.
Itse olen saanut noin 100e viikko, kuopion seudulla. Toisella kertaa alle 50e. Syytä en tiedä.

kesällä käy vähempi ihmisiä, ainakin itse ei tule lähdettyä kun ajattelee että ne samat pöydät siellä on taas. odotas syyskuuhun niin johan alkaa porukkaa käymään enempi.
Talvella normisti saanut noin 100-300e viikossa.

ok. Sain n. 60 euroa viikossa. Onhan se jotain mutta odotin että menee paremmin, ainakin mitä muilta kuullut. Pitää kokeilla syksyllä uudestaan. En tullutkaan ajatelleeksi että aletkin vaikuttaa mutta tietty ne vaikuttaa.

Yhteistyössä