Miksiköhän mä näin unta miehestä johon olin ihastunut kun olin joku n.19 vuotias?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unien näkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unien näkijä

Vieras
eli 10 vuotta sitten.Käytiin pari kolme kertaa ajelemassa sillon ja olin samassa työpaikassa kesätöissä missä se oli ja olin siis NIIN ihastunut siihen,Sit joskus 22 23(siis mä olin) vuotiaana baarissa tuli vastaan ja suuteli mua ja sen jälkeen ei oo taidettu nähdä.Noihin aikoihin siis ihan moikkailtiin ja silleen mut sit se jäi vaan kun meillä niin eri taustat et ei siitä olis mitään tullu ja sit meillä oli ikäeroakin kymmenisen vuotta.
MUt nyt näin siitä unta,se soitti mulle siin unes ja kyseli kuulumisia ja juteltiin....en ymmärrä miks nyt näin unta hänestä...??

joskus sitä vain näkee unta ihmisistä, jotka eivät enää kuulu elämään. Hän kuitenkin elää siellä sun muistissa. :) Ehkä alitajuisesti kaipaat hänen seuraansa. Itsekin näen joskus tällaisia unia.

Alkuperäinen kirjoittaja unikko:
joskus sitä vain näkee unta ihmisistä, jotka eivät enää kuulu elämään. Hän kuitenkin elää siellä sun muistissa. :) Ehkä alitajuisesti kaipaat hänen seuraansa. Itsekin näen joskus tällaisia unia.

Mä olin kyllä tosi ihastunut ja surin kauan et meistä ei tullu paria....olis kyllä kiva tietää mitä hänelle kuuluu mut en kuitenkaan rupee ottamaan selvää,muistelen häntä aina välillä ja onhan mulla mun päiväkirjat missä mooonta sivua hänestä kirjoitettu.

Samoja kokemuksia täällä. :) Aivan omituiset ihmiset jostain kauuuuukaa menneisyydestä puikahtavt uniin. Ehkä joku päivällä kadulla ohikulkenut ihminen, joku tietty tilanne tms. on alitajuntaisesti tuonut tuon henkilön jollain lailla mieleen? Näin ajattelisin. Aika jänskää. Mut sellainen on ihmisen mieli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rosa:
Samoja kokemuksia täällä. :) Aivan omituiset ihmiset jostain kauuuuukaa menneisyydestä puikahtavt uniin. Ehkä joku päivällä kadulla ohikulkenut ihminen, joku tietty tilanne tms. on alitajuntaisesti tuonut tuon henkilön jollain lailla mieleen? Näin ajattelisin. Aika jänskää. Mut sellainen on ihmisen mieli. :)

onhan se tavallaan ihanaa ey saa nähdä jonkun kasvot vaikka sitten vaan unissa:)

Tänään voi vielä monta kertaa havahtua siihen et ajattelen häntä.

Yhteistyössä