Miksiköhän mikään liha ei enää onnistu? ei myöskään perunamuusi..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsut

Vieras
ennen onnistunut muussit, mutta nykyään ei, meinaa tulla liisteriä tai vesimuusia.. ihan samalailla oon tehnyt..ostellut jopa erilaisia muusiin sopivia perunoita..

sitten liha.. on kivaa ostaa kallista lihaa.. nytkin meni 10euron paisti ihan hukkaan.. en tajuu...läskiä, ja vetistä vaan! hyi! ja sit kun ei ne lihat meinaa kypsyäkään enää millään..

onko mussa vika vai onko lihat ym huonontuneet niin paljon....
onko muita?
 
Käytä vain jauhoisia perunoita. Älä vatkaa muusia liian pitkään. Osta porsaan sisäfilettä, ulkofilettä ja naudanlihaa. Älä osta pihvifilettä, , juhlafilettä, juhlapaistia tai muita vastaavia huijaustuotteita jotka valmistetaan krossatuista teurasjätteistä.
 
juu, tuo paisti oli joku herkkupaisti ja hk:lta..

vitsit ei muuten pitänyt ostaa HK:lta enään mitään..joulukinkku oli muuten HK:n ja ihan fiasko myös..
liha on vaan hyvää ja tuntuu et nykyään on epäonnistunut kaikkia, ja rahat menee roskiin ja ruoka menee roskiin eikä maha täyty olleskaan :/

kiitos vinkistä, näin teen! :)
 
parasta muusia saa kun käyttää puikuloita. sen jälkeen ei enää maistu tavisperunamuusi.

paistin kanssa en osaa auttaa..sen joko osaa tai ei. hyvä mittari on kuitenkin MUST!:attn:
 
niin ja mä en tee muusia sähkövatkaimella vaan pelkästään sillä muussaajalla. en tykkää kun on liian löysää vaan pitää olla just ja just muusattu, jämäkkää ja suht kuivaa. voita ja vähäsen maitoa. joskus laitan maustettua voita jos haluaa deluxemuusia. :p
 
Paisti kannataa nopeasti ruskistaa kuumalla pannulla voissa ennen uuniin laittamista. Näin nesteet ei valu uunivuokaan vaan pysyvät lihan sisällä. Ja kuten Tönt sanoikin, paistomittari on tärkeä.
 
[QUOTE="vieras";23129763]Käytä vain jauhoisia perunoita. Älä vatkaa muusia liian pitkään. Osta porsaan sisäfilettä, ulkofilettä ja naudanlihaa. Älä osta pihvifilettä, , juhlafilettä, juhlapaistia tai muita vastaavia huijaustuotteita jotka valmistetaan krossatuista teurasjätteistä.[/QUOTE]

pakko kommentoida.. oon niin iloinen kun noudatin ohjettas..eli kiitos! ostin kaupasta lihatiskiltä noita lihoja ja tein nyt ensimmäisenä porsaan ulkofileestä ruokaa.. nam onnistu, tosi hyvää tuli :)
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä