Milan Jaff äänesti vaaleissa vihreitä koska vihreät ymmärtävät ulkomaalaisia rikollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ole. Veikkaan, että tuo rikollinen vai keljuili tai muuta ja aloittaja lankesi "laatulehti" Seiskan tarinaan.
"muun valtion kansalainen, jonka kotikunta kyseinen kunta on 51. päivänä ennen vaalipäivää ja jolla on ollut yhtäjaksoisesti kotikunta Suomessa kahden vuoden ajan laskettuna 51. päivästä ennen vaalipäivää"

Sitä en tiedä keljuiliko Jaff, mutta kyllä hänellä oli oikeus äänestää kevään kunta- ja aluevaaleissa.

"muun valtion kansalainen, jonka kotikunta kyseinen kunta on 51. päivänä ennen vaalipäivää ja jolla on ollut yhtäjaksoisesti kotikunta Suomessa kahden vuoden ajan laskettuna 51. päivästä ennen vaalipäivää"

Sitä en tiedä keljuiliko Jaff, mutta kyllä hänellä oli oikeus äänestää kevään kunta- ja aluevaaleissa.

Ai niin juu. Kiitos, kun korjasit.

Kun on katsonut Leveli podcastissa Milan Jaffin ja Slim Millin keskusteluja, niin veikkaan Jaffia persuksi, kuten Slim Millkin on. Maassamme on paljon Lähi-idän mamuja, joille äärioikeisto ja jopa UMV-J.Anuksen putinpatriotismi resonoi.

"Jaff kertoi myös ketä oli äänestänyt vankeusaikanaan.

– Mä rakastan vihreitä. Mä äänestin niitä, Jaff huusi hymyillen.

Jaff perusteli, että vihreät olivat hänen mukaansa ainoa taho, joka ymmärsi hänen olleen rikokset tehdessään nuori ja kaltoinkohdeltu.

Livelähetykseen osallistunut räppäri Slim Mill kertoi Jaffille, että vihreiden puoluepomo Sofia Virta oli hyväksynyt kohurikollisen karkotuksen."

Selvä persu kuten kaverinsa, kyllä tämän on jo aiemmista podcasteista huomannut, jossa Jaff on ollut Slim Millin ja Junnun vieraana. Vihreät otettiin esiin nimenomaan vidduilun takia, kuten ääripikeistopersuilla on tapana, ja läpi meni taas vähäpojilla 😆

Kun on katsonut Leveli podcastissa Milan Jaffin ja Slim Millin keskusteluja, niin veikkaan Jaffia persuksi, kuten Slim Millkin on. Maassamme on paljon Lähi-idän mamuja, joille äärioikeisto ja jopa UMV-J.Anuksen putinpatriotismi resonoi.
Maahanmuuttajien arvot ovat pääosin hyvin konservatiivisia etenkin naisten ja seksuaalivähemmistöjen suhteen, mutta tätä vihervassarit eivät tunnu tajuavan.

Maahanmuuttajien arvot ovat pääosin hyvin konservatiivisia etenkin naisten ja seksuaalivähemmistöjen suhteen, mutta tätä vihervassarit eivät tunnu tajuavan.
Offtopic sinällään mutta oon kokenut että suomalaisissa on enemmän niitä joilla ennakkoluuloja verrattuna maahanmuuttajiin.

Uskon että ihan hyvin vihreät voi olla lähimpänä sitä mitä Jaff kannattaa, persuja on maininnut pari kertaa inhoavansa, viimeksi eilen, just näissä Slim Millin liveissä

Offtopic sinällään mutta oon kokenut että suomalaisissa on enemmän niitä joilla ennakkoluuloja verrattuna maahanmuuttajiin.

Uskon että ihan hyvin vihreät voi olla lähimpänä sitä mitä Jaff kannattaa, persuja on maininnut pari kertaa inhoavansa, viimeksi eilen, just näissä Slim Millin liveissä
Ennakkoluuloja mitä kohtaan?

Tietenkään Jaffa ei pidä persuista, koska persut heittävät Jaffan Suomesta Irakiin.

Yhteistyössä