Miljoonakoteja somaleille – ruotsalaisten veronmaksajien rahoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sama kohta täälläkin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos laholmin kunta ostaa rakennuksen jossa laittomat maahanmuuttajat pidetään päätöksen odottelun ajan, on kyseessä lienee pakolaiskeskus tms. Neliöitä tarvii olla, ja työntekijöillekin tilat.
Tässä kohtaa rakennus, jonka hinta on 850 000 EUROA ei kuullostaa edes kummalta.
Tuskin krostalostakaan saisi niin isoja tiloja tuon halvemmalla?

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30500150:
Jos laholmin kunta ostaa rakennuksen jossa laittomat maahanmuuttajat pidetään päätöksen odottelun ajan, on kyseessä lienee pakolaiskeskus tms. Neliöitä tarvii olla, ja työntekijöillekin tilat.
Tässä kohtaa rakennus, jonka hinta on 850 000 EUROA ei kuullostaa edes kummalta.
Tuskin krostalostakaan saisi niin isoja tiloja tuon halvemmalla?

Juu. Mä luulen, että ne naapuritkin hyppii ihan riemusta kattoon.
Mäkin haluan maksaa asunnostani 900000 euroa vain todetakseni, että mun naapurissa on pakolaiskeskus.

Miehen Ruotsissa asuva sukulainen aina leveilee tuloillaan. Summa on isompi, mitä meillä täällä Suomessa. :D Tiliote näyttää huimia lukemia

Tuolla lopussa on tuo linkki Hallands Nyheteriin

"Eftersom det i regel är svårt att hitta stora lägenheter, så vill kommunen istället förbereda sig genom att köpa in villor som familjerna kan hyra. Nyanlända flyktingar är sällan självförsörjande under de första åren i Sverige, utan beroende av bidrag. Men under den tiden ger staten en ersättning till kommunerna1 som ska täcka kostnaderna för de nyanlända flyktingarna och deras familjer."

Johan täälläkin somalit asuttaa Suomen parhaita paikkoja. Ovat menneet Helsingin kaupungin asunnoissa vuokrajonoissa kantasuomalaisten ohi ja asuvat parhailla merenrantanäköaloilla uusissa hienoissa lukaaleissa mm. Ruoholahdessa ja Arabianrannassa.

Yhteistyössä