U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan oikeesti, nyt kysyn tyhmää mutta voinko päästä ammattikorkeeseen jos olen käynyt ihan toisen alan koulutuksen ja haluaisin opiskelemaan sosionomiksi..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan oikeesti, nyt kysyn tyhmää mutta voinko päästä ammattikorkeeseen jos olen käynyt ihan toisen alan koulutuksen ja haluaisin opiskelemaan sosionomiksi..?
Alkuperäinen kirjoittaja Riittu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan oikeesti, nyt kysyn tyhmää mutta voinko päästä ammattikorkeeseen jos olen käynyt ihan toisen alan koulutuksen ja haluaisin opiskelemaan sosionomiksi..?
Kyllä toisen asteen tutkinnon jälkeen voi hakea ammattikorkeaan.
Alkuperäinen kirjoittaja viers:Ottaa ne työntekijäpulassa lähihoitajiaki =) ei varmaan vakipaikaa saa, mut keikkoja tekee mun tuttu lähäri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan oikeesti, nyt kysyn tyhmää mutta voinko päästä ammattikorkeeseen jos olen käynyt ihan toisen alan koulutuksen ja haluaisin opiskelemaan sosionomiksi..?
käsittääkseni jos toinen koulutus on 2-asteen niin sulla pitäis olla lukiopaperit alla joilla hakea??? tietääkö joku tämän varmasti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja viers:Ottaa ne työntekijäpulassa lähihoitajiaki =) ei varmaan vakipaikaa saa, mut keikkoja tekee mun tuttu lähäri.
Nii juu ja lähihoitajaksi voi opiskella oppisopimuksella. Mutta mistä sais sellaista nuorisopuolen kokemusta jos ei pääse lastenkotiin tms oppisopimuksella... :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja viers:Ottaa ne työntekijäpulassa lähihoitajiaki =) ei varmaan vakipaikaa saa, mut keikkoja tekee mun tuttu lähäri.
Nii juu ja lähihoitajaksi voi opiskella oppisopimuksella. Mutta mistä sais sellaista nuorisopuolen kokemusta jos ei pääse lastenkotiin tms oppisopimuksella... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja viers:Ottaa ne työntekijäpulassa lähihoitajiaki =) ei varmaan vakipaikaa saa, mut keikkoja tekee mun tuttu lähäri.
Mites olis joku nuorisokoti tai kriisikeskus, jos sielläpäin on semmosia? En oo itseasiassa varma onko noissa lähäreitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja viers:Ottaa ne työntekijäpulassa lähihoitajiaki =) ei varmaan vakipaikaa saa, mut keikkoja tekee mun tuttu lähäri.
No hyvänen aika sentäänmiksi sun pitäisi opiskella just oppisopimuksella?? Hae kouluun josta pääset työhön paikkaan ja ammattiin mihin haluat. Jos haluaa johonki tiettyyn ammattiin niin sen vuoksi pitää nähdä vaivaa sen opiskelun verran. Ei kaikkea voi saada helpolla vaan siksi että mä haluuuuun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja viers:Ottaa ne työntekijäpulassa lähihoitajiaki =) ei varmaan vakipaikaa saa, mut keikkoja tekee mun tuttu lähäri.
No hyvänen aika sentäänmiksi sun pitäisi opiskella just oppisopimuksella?? Hae kouluun josta pääset työhön paikkaan ja ammattiin mihin haluat. Jos haluaa johonki tiettyyn ammattiin niin sen vuoksi pitää nähdä vaivaa sen opiskelun verran. Ei kaikkea voi saada helpolla vaan siksi että mä haluuuuun.
Rahan takia...
käsittääkseni jos toinen koulutus on 2-asteen niin sulla pitäis olla lukiopaperit alla joilla hakea??? tietääkö joku tämän varmasti?