MIllä "brändileluilla" teidän 1-4 veet leikkii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cecillia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cecillia

Vieras
Tuli tuosta 2-vuotiaan petshop-synttärikakusta mieleen...

Meillä 3v tytöllä on babyborn (sai sen reilu 1v) ja sen lisäksi on jokunen titi-nalle dvd + titinalle nukke.

Taitaa sieltä löytyä pehmolelukasasta nallepuh ja ihaakin, mutta ei oo ollut niistä mitenkään oikein kiinnostunut. Muumejakaan ei katsele, no en tiedä onko oikein näytettykään.... Tunnistaa kyllä muumihahmon kun näkee, mut ei niistä erityisemmin innostu.

Ainut brändi siis tähän mennessä mistä innostunut on toi titinalle.

Cars on pop.
Hello Kitty myös :headwall: siis vaatteissa. Kiitos vaan tädille joka niitä jaksaa ostaa.
Eipä sillä vissiin muuta ookkaan. Se Upsy-Daisy-pehmo tosin löytyy, mutta telkkarissa se ei ole ko.ohjelmaa nähny koskaan, tykkää vaan metelistä jota nukke tekee.

TiTi nalle on myös meillä, ei muita, eikä ees tarvita. Oon tyytyväinen et katsoo vaan titiä ku saa samalla itse tanssia ettei mee ihan telkkarin toljottamiseksi se homma. TiTi nalle dvd:itä löytyy sekä pehmot.

Meil on kaikenlaisia leluja, mutta ei mitään mitenkään erityistä suosikkimerkkiä. Löytyy mm muumi, tomi traktori, nalle puh, babyborn, duploja (onko ne brändi?). Ja tosiaan nyt tuli suklaamunasta joku cars-hahmo :D

Meidän pian 5v ja 2v tytöt leikkii PetShopeilla ja kaikki HelloKitty on in. Lisäksi suosittuja on tietty barbit ja mylittleponyt, jos ne tähän lasketaan.

Esikoinen on poika ja ikää pian 7vuotta. Ei suoranaisesti ole koskaan ollut noiden "brändilelujen" perään. Jotain Disneyn Cars-juttuja löytyy, mutta ei ne mikään kovin ihmeellinen juttu ole pojalle.

oon niin kamala äiti, että lapseni saa varmasti traumoja kun ei hello kitty, spiderman eikä cars vaatteita/leluja meiltä löydy. Titi Nallen ja muumit hyväksyn, nuo muut on nii kamalia kaikkineen päivineen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meil on kaikenlaisia leluja, mutta ei mitään mitenkään erityistä suosikkimerkkiä. Löytyy mm muumi, tomi traktori, nalle puh, babyborn, duploja (onko ne brändi?). Ja tosiaan nyt tuli suklaamunasta joku cars-hahmo :D

On se duplokin brändi , mut se on ollut aina, eikä sillä löydy niinkään koulureppuja ja purkkaa tms. mitä noilla on ohiestuotteina.

Alkuperäinen kirjoittaja kaamrr:
oon niin kamala äiti, että lapseni saa varmasti traumoja kun ei hello kitty, spiderman eikä cars vaatteita/leluja meiltä löydy. Titi Nallen ja muumit hyväksyn, nuo muut on nii kamalia kaikkineen päivineen.

EI kaikkee tarvitse hyväksyä. Mä en tykkää muumeista :) enkä myöskään hello kittystä enkä poikien örkeistä, mutta cars on meillä suosittu elokuvana ja leluina.

Mummot on ostaneet jotain Hello Kitty juttuja, lisäksi löytyy yksi Cars-pehmopallo. Vaatteissa on pari Muumi-paitaa ja jotain Hello Kittyjä. Brändivaatteet taitaa olla kaikki joko isoissa huutispaketeissa tulleita tai sitten jonkun lahjaksi ostamia.

*muoks* Ja likalla on ikää vajaa 1,5v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On se duplokin brändi , mut se on ollut aina, eikä sillä löydy niinkään koulureppuja ja purkkaa tms. mitä noilla on ohiestuotteina.

Löytyyhän. Vaatteita ja huonekalujakin on lego merkkisinä.

Meillä on 3,5-vuotias poika. Hän pitää Carseista ja niitä autoja löytyy sekä Make-rekka. Myöskin Lauri Kilpa-auto uppoaa dvd:n muodossa, Puuha Peteä löytyy leluina ja legoina ja niillä myös leikitään paljon. Legoja löytyy muutenkin paljon, vielä viihtyy parhaiten duplojen parissa.

Ja tänään taas rakennettiin Brion junarataa ja sen kanssa leikkii koko perhe.

Cars, Legot, on Puuha Peten autot, Palomies Samin paloauto ja Sam, Lauri kilpa-auto leluja on pari, Little People leluja paljonkin, Waybuloo ohjelman hahmot (asutaan Briteissä), ääh, on noita paljonkin kun ajattelee. Pyytää tv:stä tuttuja hahmoja ja leluja useinkin kaupassa...

Varmaan helpompaa olisi kysyä, että millä ei-brandilla lapset leikkivät.

Meillä leikit pohjautuu Legoihin ja Brioon (näissä sisälleleivottuja rahastuskohteita on StarWars, Puuhapete ja ToyStory ainakin). Höysteenä on autoja (Little People, Cars, Hotweels). Mä olin hirnua, kun poitsu kysyi kirppisautoista, että "onko tää hotviils" ja oli niin polleaa, kun sellainen yksilö löytyi. Piti heti kiikuttaa päiväkotiin mukana. Hauska havaita että Cars ei ollut niin hieno juttu, kuin "hotviils". Leikkiruuassa on Habaa ja Erziä.

Vaatteissa, liinavaatteissa, pyyhkeissä ja astioissa en paljon halua sitten rahastuskohteita nähdä. Muutama Cars-paita on ja Legon vaatteita. Se saa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Varmaan helpompaa olisi kysyä, että millä ei-brandilla lapset leikkivät.

Meillä leikit pohjautuu Legoihin ja Brioon (näissä sisälleleivottuja rahastuskohteita on StarWars, Puuhapete ja ToyStory ainakin). Höysteenä on autoja (Little People, Cars, Hotweels). Mä olin hirnua, kun poitsu kysyi kirppisautoista, että "onko tää hotviils" ja oli niin polleaa, kun sellainen yksilö löytyi. Piti heti kiikuttaa päiväkotiin mukana. Hauska havaita että Cars ei ollut niin hieno juttu, kuin "hotviils". Leikkiruuassa on Habaa ja Erziä.

Vaatteissa, liinavaatteissa, pyyhkeissä ja astioissa en paljon halua sitten rahastuskohteita nähdä. Muutama Cars-paita on ja Legon vaatteita. Se saa riittää.

Hotviils. :D Voi että..

Yhteistyössä