Millä eroon vatsalöllöstä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mei"

Vieras
Olenko ns.laihaläski? Jalat kuin tikut,kapeat kasvot ja kädet.
Ja se kaikki ylipaino on vatsassa. Vaaka ei näköjään toimi mutta veikkaan että ylipainoa on joku 6-10 kiloa.

Pystyn pitämään vain verkkareita. farkut eivät pysy jalassa,kun vatsa painaa ne alas.

Ongelma on se,etten saa jumpata vielä moneen kuukauteen (sektio, haava tulehtui jne...). Aiemmin olen synnytysten jälkeen jumpannut pikkuhiljaa kilot pois.
Eli ruokavaliolla saatava pois nyt,enkä ole siinä koskaan aiemmin onnistunut.Nyt on kuitenkin pakko.
Korostan että vatsa on oikeasti ISO ja haittaa jo elämää.

Gofatgo on helppo. Tarvitsee puntarin jos ei osaa arvioida ollenkaan, mutta ei tarvitse itse suunnitella päiviä kummemmin. Syötävää on tarpeeksi ja sopivin väliajoin.

Et saa jumpata vatsalihaksia, mutta saatko muuten kuntoilla? Ymmärrän että ennen haavan kunnollista toipumista veteen ei ole asiaa, mutta kun pääset mene vesjumppaan tai -juoksuun. Saatko nyt jo kohta polkea kuntopyörää tai pyöräillä? Kävellä pitkiä lenkkejä? Ne auttavat ruokavalion lisäksi huomattavasti.

Go fat gon kannalla olen minäkin, jos ruokavaliolla täytyy tiputtaa.
Imetätkö? Silloin en suosittele, liian vähän rasvaa sisältää imettäjän ruokavalioksi!

Yhteistyössä