Millä estää flunssa vai estääkö millään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EpätoivoisenRento

Vieras
Lapsena äiti tuputti aina auringonhattu uutetta, kun flunssan merkkejä ilmaantui.
Nyt uhkaavsti paleltaa ja kurkkua kuivaa, pystyisinkö jollain vielä estämään sen kamalan räkätaudin? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Sitä auringonhattu-uutetta tuputan minäkin :saint: Itse pääsin kamalasta flunssasta alta viikon kokonaan eroon sen avulla :D

Onko siitä hyötyä vielä siinäkin vaiheessa kun flunssa iskenyt? Pitää aamulla vissiin käydä ostamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Sitä auringonhattu-uutetta tuputan minäkin :saint: Itse pääsin kamalasta flunssasta alta viikon kokonaan eroon sen avulla :D

Onko siitä hyötyä vielä siinäkin vaiheessa kun flunssa iskenyt? Pitää aamulla vissiin käydä ostamassa.

Ei ole. :)

Keitä sokeri vettä, ja jäähdytä se semmoseksi että pystyt hörppimään sen. Sit konjakkia lasin pohjalle loraus, ja ryypiskelet nämä vuorotellen. Ota ne ennen nukkumaan menoa, ja aamulla et tiedä flunssasta enää mitään. On kokeiltu ja toimii, oikeesti!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Keitä sokeri vettä, ja jäähdytä se semmoseksi että pystyt hörppimään sen. Sit konjakkia lasin pohjalle loraus, ja ryypiskelet nämä vuorotellen. Ota ne ennen nukkumaan menoa, ja aamulla et tiedä flunssasta enää mitään. On kokeiltu ja toimii, oikeesti!

ei vaan ole konjakkia...kirkasta kyllä
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

ei vaan ole konjakkia...kirkasta kyllä
:)

Tjaa, siitä en tiedä, ett auttaisko. Kokeile! :D

Mulla oli flunssa täysillä päällä jo siinä vaiheessa, kun aloin vasta ottaa sitä auringonhattu-uutetta ja hyvin tehos

Yhteistyössä