Millä hinnalla ostasit Fuzzeja huutiksesta välittömästi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mulla on pyörinyt muutama s-kokoinen fuzzi (ilman insenttiä) laatikossa jo jonkin aikaa ja ajattelin päästä niistä eroon nyt. Heti.

Joten meinasin laittaa ne huutikseen ja senverran matalalla osta-heti hinnalla, että ne menee varmasti.

En mä niistä eurolla luovu, mutten tarvitse kymppiäkään. Millä hinnalla sä ostasit moiset heti pois?

[QUOTE="vieras";23791447]Mä maksoin omistani 2-3e kirpparilla, maksaisin varmaan enintään 4e.[/QUOTE]

Olet löytänyt niitä todella halvalla. Mullakin kävi joskus flaxi ja löysin keskimmäiselle l-koon fuzzeja joista maksoin 1,50€ kpl. Olisin kyllä maksanut enemmänkin, eli pidin tuota ihan megaedukkaana löytönä :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23791494:
Häh? Kyllä mulla näkyy suoraan "Myyty - Osta heti" -hinnat niissä mitkä ovat olleet osta heti -kohteita.

Joo, niinpä näkyykin. Mä menin painelemaan sitä hintanappulaa ja koitin katsoa mikä on halvin hinta, jollon se meni sekaisn. Sitten mä koitin itse haulla etsiä ja se meni ehkä vielä enemmän sekaiisn :D

Mun moka :D

Viimeksi muokattu:
Kai ne huutiksessa menee noin 8:lla eurolla. Se on eri asia kuin kirppari, kun sinne kun lähtee ei voi ikinä tietää löytääkö mieleisiään tai sopivaa kokoa. Neuvoiko joku jo katsomaan suljettuja kohteita, ellä millä hintaa ne on menneet? Mä urkin aina sieltä :)