Mua vaan ärsyttää ihan kaikki just nyt!! Varsinaisesti ei oo mitään syytä ja se sitten ärsyttää entistäkin enemmän :kieh: Sitten toisaalta tuntuu että on monia ihan pieniä asioita, joista mä ihan kohta räjähdän; esim. mä olen niin kyllästynyt siivoamaan muiden jälkiä ja sotkuja!!!!!!!!!!!! |O (ja samaan aikaan mä kuitenkin TIEDÄN, että mies nyt ainakin hoitaa kyllä oman osuutensa kotihommista, mutta sitten on tuo miehen lapsi kenen sotkuja saa aina korjailla..)
Sitten mä mietin viime vuotta ja tuntuu, että se meni ihan hukkaan :ashamed: Me yritetään lasta, on yritetty nyt yli vuosi ja tuntuu että se, ettei me saada lasta vaan korostaa entistä enemmän sitä että mitään ei tapahdu meidän elämässä. Mä en oikeasti keksi mitään ihmeellistä viime vuodesta mikä olis edes mainitsemisen arvoista..
Ja nytkin vaan itkettää koko ajan enkä mä ymmärrä mistä se johtuu! En mä normaalisti ole tämmönen!! Voiko clomit aiheuttaa tämän..??
Sitten mä mietin viime vuotta ja tuntuu, että se meni ihan hukkaan :ashamed: Me yritetään lasta, on yritetty nyt yli vuosi ja tuntuu että se, ettei me saada lasta vaan korostaa entistä enemmän sitä että mitään ei tapahdu meidän elämässä. Mä en oikeasti keksi mitään ihmeellistä viime vuodesta mikä olis edes mainitsemisen arvoista..
Ja nytkin vaan itkettää koko ajan enkä mä ymmärrä mistä se johtuu! En mä normaalisti ole tämmönen!! Voiko clomit aiheuttaa tämän..??