Millä mie tätä helpottaisin....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Meinaan tuntuu että häpyluu räjähtää kohta :'( Siis ko monta viikkoa jo kirvelly ja särkeny ja jomottanu ja ties mitä, pahenee vaan... Lääkäri sano että mulla on tiukat luut ja nivelet ja varmana alkaa paukkua kipeästi ko kohtu kasvaa, mut en mie ihan tämmöstä kuvitellu... Sängystä ylös pääsy on tuskaa, tuolilla ilman tyynyä --> tuskaa, kävely TUSKAA!
Kyljellään ei meinaa voija nukkua jos ei ole tyyny tiukasti jalkojen välissä, selällään särkee, mahallaan särkee... |O

En mie viitti tuota panadoliakaan napsia koko ajan ja seksi kyllä auttaa mutko kuka jaksaa 24/7 jyystää? Ei kukkaan :snotty:

Ja esikoisen raskausaikana oli näitä kipuja kans mut en mie muistanu että ne näin kauheita ois ollu... :ashamed:

Ai nii, mie unohin valittaa siitä ko iskias on alkanu vaivaamaan enemmän ja enemmän, vähän väliä saan kynkätä kainalosauvan varassa että liikkeelle pääsen, toisekseen ko olen ite syntyny pylly edellä niin on lonkat kärsiny sillon, tuskaa ne tuottaa nytki, tosin siihen tiän jo helpotuskeinon edellisestä raskaudesta.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Paljon sulla on viikkoja?

19

Puolet vielä jäljellä. aikamoista tuskaa varmaan tulee olemaan

Ei kai :xmas: Onneksi tämä on sen arvosta että vähän kärsii... :heart:

Mulla ei muuten ollut noita liitoskipuja kuin kerran tunnin ajan... Ei varmaan lohduttanut

Paljon sulla on viikkoja?

19

Puolet vielä jäljellä. aikamoista tuskaa varmaan tulee olemaan

Ei kai :xmas: Onneksi tämä on sen arvosta että vähän kärsii... :heart:

Mulla ei muuten ollut noita liitoskipuja kuin kerran tunnin ajan... Ei varmaan lohduttanut

Hyvä se on vaan ettei kaikilla ole yhtä tuskallista :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
:hug: Mullakin alkoivat liitoskivut tokassa raskaudessa rv 19 ja kyllä se oli yhtä tuskaa. :x

Kivointa on se ko veljen tytöt on minun hoivissa taas monta tuntia, sitte ne huokailee tuskastuneena ko täti ei pääsekkään yhtä vauhikkaasti liikkeelle ja juoksemaan perään ko mitä yleensä :D Mutta kyllä ne minua passaa, tuovat vettä ja teki pari leipääki tuo vanhempi tyttö, tiskikonekki tyhjeni ja imuroitu on. :xmas:

Kuumimmat

Yhteistyössä