D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Olen aina inhonnut noita puolikkaita: isäpuoli, siskopuoli jne. Ei ihminen mielestäni voi olla puolikas..
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa kun poika oli melkein kolme vuotias. Ja ihan mieheni etunimellä kutsuu.Olen aina inhonnut noita puolikkaita: isäpuoli, siskopuoli jne. Ei ihminen mielestäni voi olla puolikas.
Äitini miestä kutsun nimellä ja jos joskus on ollut sellainen tilanne, että sukulaisuussuhdetta on jotenkin täytynyt selvitää niin bonupapaksi olen sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja MaidA:meillä uus kumppani tuli kuvioihin kun tyttö oli alle 2 kk. päätettiin kutsua etunimellä ja lapsi saa itse myöhemmin päättää miksi kutsuu. Ei ole oman biologisen isän kanssa missään tekemisissä, mutta tottakai aiotaan kertoa et sil on olemassa isä. Nyt kuitenkin 2 vuotias on alkanut kutsua isiksi. Ei ymmärretä et miten ihmeesssä se sen on keksinyt kun ei se vielä edes ymmärrä mikä isi on....