Millä perusteilla tämä on parempi kuin AV?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn

Vieras
Ja enne kaikkea parempi henki täällä? Luuletteko niin?
Olen nyt 2 viikkoa ollut molemmilla ja aion siirtyä takaisin av:lle.
Täällä on outoa kuppikuntaisuutta ja pikkusieuluista saivartelua, suoraan sanottunua teiniläppää.

Ei sillä on av:llakin imbesillinsä, mutta onneksi tasoa nostaa oikeasti älykkäät ja tietoiset keskustelijat, niitä täällä ei ole.

Mut miksi siis sinusta 2+ olisi muka parempi paikka kuin av ja mihin tietosi perustat?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Täällä on outoa kuppikuntaisuutta ja pikkusieuluista saivartelua, suoraan sanottunua teiniläppää.

Ei sillä on av:llakin imbesillinsä, mutta onneksi tasoa nostaa oikeasti älykkäät ja tietoiset keskustelijat, niitä täällä ei ole.

Mut miksi siis sinusta 2+ olisi muka parempi paikka kuin av ja mihin tietosi perustat?

kaksplussalla on rennompaa, mutta täältä puuttuu ne fiksut keskustelijat, joita taas on av:lla usein.

Nää sivut muutenkin on vaan paremmin suunniteltu keskusteluja ajatellen ja on helppo käyttää. Av:llä keskustelua on vaikea seurata, siis ihan huono se koko systeemi.

Täällä suurin osa on nimimerkillisiä, tietää kenen kanssa juttelee ja varmasti siksi syntyy myös kuppikuntia. Mutta sehän on irl ihan sama juttu, ne joilla on samanlaiset jutut, arvot tai jotain muuta yhteistä, viihtyvät yhdessä. Täältä saa kavereita ja kun on hetken poissa niin ihan oikeasti alkaa miettimään että mitäköhän sillekin nimimerkille kuuluu. Av:lla kaikki on harmaana ja ihmisiin on vaikea tutustua.

No sillä kun täällä suurin osa on rekkautuneita. AV:lla melkein ei kukaan ja siellä vittuillaan ihan surutta, aiheesta ja varsinkin aiheen vierestä.

Ainakin täällä voi vältellä jonkun tietyn nimimerkin kirjoituksia, jos ne ei miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:

Av:lla teksti on pientä ja muutenkin sekavampaa. Täällä saa vastauksia nopeampaa!

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
No sillä kun täällä suurin osa on rekkautuneita. AV:lla melkein ei kukaan ja siellä vittuillaan ihan surutta, aiheesta ja varsinkin aiheen vierestä.

Ainakin täällä voi vältellä jonkun tietyn nimimerkin kirjoituksia, jos ne ei miellytä.

Aihe vapaa palstalla en ole ketään muuta nähnyt rekkautuneena kuin ne samat jotka täältäkin löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Minä kyllä valitsen aiheen en ihmistä. Täälläkin huomannut, että sama tyyppi jonka kanssa on 80% eri mieltä yllättää ja jostain ollaan täysin samaa mieltä.
Sen takia en katso aiheelliseksi "tietää" kenen kanssa puhun. Tuo "rekkautuminen" nyt on vähän niin ja näin, oikeasti luoko se mitään muuta kuin illuusion aidosta ihmisestä.
Mutta kiitos mielipiteistä, eli monelle juuri tämä "musta/harmaa" aspekti on tärkeä. Minulle omassa nettimaailmassa se ei ole koskaan ollut. Enemmän kiinnostaa aiheet ja ne mielipiteet ei se keneltä ne tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
mikä on av?

aihe vapaa on av. Ja borkku kerro nyt kun aloitit..

mitä tarttis kertoo sori en tajunnu

Ai toi mitä en jatkanu, no se palsta vaan ei oo mulle ku mun mielestä sillä ei oo tän ikäselle (mulle) mitään annettavaa :D näin asiallisesti sanottuna omana mielipiteenäni vaan ja oon käyny kurkkimas monina vuosina tekstejä sielläki

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
kaksplussalla on rennompaa, mutta täältä puuttuu ne fiksut keskustelijat, joita taas on av:lla usein.

No mikä mä sit muka oon?!? *pöyristyy*
:o

Se ei vaan ole huomannut meidän juttuja, siitä sen täytyy johtua :whistle:

Oot oikeessa, niin sen täytyy olla. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
mikä on av?

Ai toi mitä en jatkanu, no se palsta vaan ei oo mulle ku mun mielestä sillä ei oo tän ikäselle (mulle) mitään annettavaa :D näin asiallisesti sanottuna omana mielipiteenäni vaan ja oon käyny kurkkimas monina vuosina tekstejä sielläki

Itse olen 35v ja mä näkisin että siellä useimmiten puhutaan myös yhteiskunnallisista aiheista, "päivänpolitiikkaa". Se puuttuu täältä kokonaan.
Täällä tosiaan on vähän sellainen "aivot narikkaan" meininki. Mutta mä kaipaan sellaista väittelyä ja täällä sitä ei suvaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
mikä on av?

Itse olen 35v ja mä näkisin että siellä useimmiten puhutaan myös yhteiskunnallisista aiheista, "päivänpolitiikkaa". Se puuttuu täältä kokonaan.
Täällä tosiaan on vähän sellainen "aivot narikkaan" meininki. Mutta mä kaipaan sellaista väittelyä ja täällä sitä ei suvaita.

Kun täällä on se sakki paikalla on keskustelua myös päivän politiikasta ja se on ihan rakentavaa myös, mut aina ei kaikki ketkä on siitä kiinnostuneita oo just samalla hetkellä saman pöydän ääressä.

Mä en oo valitettavasti koskaa AVlle eksyny tollaseen aikaan paikalle ku siellä olis ollu mistään asiasta rakentavaa keskustelua, siks mä oon jääny tänne ku täältä oon sitä löytäny mut mä oon myös jo ikämuori eli yli 40v.

Yhteistyössä