Millä poistaa säärikarvat, kun epilaattorilla poiston jälkeen karvat kasvaa sisäänpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen

Vieras
Olen ajellut epilaattorilla säärikarvat pois muutaman kerran, molemmilla kerroilla lähes kaikki karvat kasvoi sisäänpäin. Ei auttanut rasvaus, kuorintavoiteet eikä kuivaharjaus. Jos poistaa säärikarvat esim veet ihokarvojenpoisto voiteella, kasvaako karva samalla tavalla sisäänpäin?
Toimiiko veetin after care voide, jonka pitäisi ehkäistä ihokarvojen sisääkasvaminen?

Minulla todella vaalea iho ja mustat säärikarvat. illalla jos poistan karvat höylällä, iho on täynnä mustia pisteitä ja aamulla minulla on jo näkyvä ruma musta sänki. minulla siis ihan mustat säärikarvat. Mikä olis vaihtoehto epilaattorille tai höylälle?

Itseruskettavaa voidetta tai aurinkoa kevyesti, sänki ei näy niin hyvin päivettyneeltä iholta.
Sheivaan aamuisin ja rasvaan hetken päästä sääret, niin päivän pärjää kyllä.

[QUOTE="vieras";26563252]minä olen kuivaharjannut jalat kerran päivässä viikon ajan kun epiloin.. Ei ole sen jälkeen kasvanut kasvat sisään.[/QUOTE]

Laitoin tohon jo että ei toimi kuivaharjauskaan.

Jos kerran ihan normi rasvaus, kuorinta ym. ei saa sääriä silkkisen näköiseksi niin kääntyisin ammattilaisen puoleen :) Itseruskettavalla peittäisin kyllä niitä sängen pisteitä.

Mulla aivan sama ongelma. Olen aivan kalpea eikä kesällä aurinko tartu ollenkaan ja luonnostaan säärikarvat ja muutkin ovat aivan piki mustia eikä tunnu mikään karvanpoistomenetelmä auttavan. Punaset pisteet tulee epiloinnin jälkeen, vahaukset ei poista yhtäkään karvaa ja aamulla kun höylää jalat niin iltapäivällä jo näkyy selvä sänki. Itseruskettavat aiheuttaa vain länttejä vaikka kuinka tasasesti yrittää voiteen tai suihkeen levittää. Karvotusta on myös jonkin verran naamassa .

Yhteistyössä