MILLÄ RAKAUSVIIKOILLA TEILLÄ ALKANU PAIKAT KYPSYMÄÄN JA KAUANKO SYNNYTYKSEEN?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo tietää

Vieras
tää on taas tätä,mutta itelle meinaa stressi iskeä...viikkoja 36+ ja vajaa 2cm auki ja pehmyttä kanavaa 2cm...ihan kiva olis jos syntyis aikasemmin mutta toisaalta taas on niin paljon tapahtumia sen la:n aikoihin että olis parempi jos vauva viihtyis vielä masussa;0)
Onko raskauksien välillä vaikutusta että alkais aijemmin nyt kypsyä?edellinen "vauva" reilu vuoden

Oli se vähän raollaan jo keskiraskauden lääkärissä. Loppuraskauden lääkärissä oli niin levällään, ettei lääkärin sormet meinanneet riittää määrittämiseen. Ei viitannut millään lailla pikaiseen syntymään, vaikka lääkäri niin väitti. Oli muuten vähän pitkät viikot sen jälkeen.

Uudelleensynnyttäjällä voi paikat aueta ennemmin. Mulla kohdunsuu nyt auki kolmelle sormelle, mitä lie senteissä, enemmän kun 3 cm ainakin, ollu viikon verran auki ja pehmeä. Rv:t tänään 38+3. Tais olla 36 +viikoilla kans auki tuon 2 cm. Ei välttämättä enteile vielä synnytystä moneen viikkoon. Jokainen ollaan yksilöitä, mulla menny kaksi edellistä raskautta yli la:n. Tämä käynnistetään ens ti, kun ollu seurantaa vaativa raskaus, ellei ole sitä ennen lähteny itse. :heart:

Jaksuja loppuviikoille! :hug:

Mulla synty tuo kuopus viikolla 37 (36+4) ja edellinen oli sillon just kans 1-v.Mitään etukäteisoireita ei kyllä ollut,kohdunsuu kiinni ja kanavaa 3cm.Vesi vaan meni ja se oli sit menoa :D Esikoinen käynnistettiin 40+1 ja keskimmäinen syntyi esikoisen ollessa 2-v rv 40+2,siitäkään ei oireita,kohdunsuu kiinni...

Yhteistyössä