Millä rvllä olen ja kumpi tulee? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pidän teitä vielä jännityksessä, kun vasta laitoin tuon edestä otetun kuvan...Sovitaanko, että kymmeneltä kerron...;).

en mä ainakaan rupee tätä ketjua puolta tuntia vielä roikottamaan. Ei meitä niin paljoo kiinnosta. Mun mielestä olisit saanu kertoo vastauksen jo 10 minuuttia sitte

:laugh:

Ei sinun tarvitse mitään roikottaa, tai ylipäätään olla tässä ketjussa kun ei kiinnosta :).

Klo 22 kerron.

Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Pidän teitä vielä jännityksessä, kun vasta laitoin tuon edestä otetun kuvan...Sovitaanko, että kymmeneltä kerron...;).

en mä ainakaan rupee tätä ketjua puolta tuntia vielä roikottamaan. Ei meitä niin paljoo kiinnosta. Mun mielestä olisit saanu kertoo vastauksen jo 10 minuuttia sitte

Sama.

No niin :D. Pitäkäähän kukkahatuistanne kiinni :D.

Viikkoja on siis koossa VASTA 27 ja ihan samanlainen olo, kuin esikoisesta aikanaan oli, eli poikaolo :). Ja poikahan sieltä silloin tuli.

Ei olla haluttu etukäteen ottaa selville tämän vauvan sukupuolta, eli varmaksi en siis itsekään tiedä.

Kiitos kaikille veikkauksista :). On mukavaa huomata, miten erilaisesti ihmiset "näkee" mahan muodon (ja tosiaan se, miten erikokoisia naiset milläkin raskausviikolla ovat :D... ).

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Kiva että kerkesin mukaan ketjuun. Mä veikkaisin sivukuvan perusteella poikaa. Edestä otettu kuva näyttää ehkä leveämmältä mutta saattaa olla siinä jotain ylimääräistä mukana? ;) Ja rv:tä veikkaan kans tuon 28.

Ylimääräistä? Minullako? MISSÄ?

:D:D:D :whistle:

mä olisin veikannut tyttöä...vaikka mulla on itsellä ollut poikamaha sekä pojasta että tytöstä. Ja viikkoja olisin laittanut vähän vähemmän, kun sulla on toi napakin vielä olemassa (sanoo tämä kateellinen tyränsä kanssa... )

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Kiva että kerkesin mukaan ketjuun. Mä veikkaisin sivukuvan perusteella poikaa. Edestä otettu kuva näyttää ehkä leveämmältä mutta saattaa olla siinä jotain ylimääräistä mukana? ;) Ja rv:tä veikkaan kans tuon 28.

Ylimääräistä? Minullako? MISSÄ?

:D:D:D :whistle:
Vatsassa.

Mahan muodosta on turha yrittää mitään päätellä...oikeesti, kun sanotaan eteenpäin olevan mahan tarkoittavan poikaa niin pojan pienen pienet vehkeetkö sen tekee kun muuta eroa ei ulkoisesti ole.Mulle sanottiin koko ajan että ihan varmaan poika, maha ihan edessä takaa ei huomannut ollenkaan ja tyttö tuli...söpön pikkuinen maha muuten ap:lla:)

Yhteistyössä