Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei toimi valokynäkään, ei ainakaan lumenen.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei toimi valokynäkään, ei ainakaan lumenen.
Miten laitat sitä, mitä alla?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Toimiikohan se oikeesti, mitä eilen Miss kovis leffassa esittivät? Että peräpukamavoidetta mustiin silmänalusiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kokeile:et kai vaan ole pienen vauvan äiti joka kärsii univelasta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laura:Min mielestä taas lumenen valokynä ei toimi ollenkaan, ei siis heijastanut valoa yhtään kun joskus testailin useampaankin kertaan kaupassa. Vastasi enemmän peitevoidetta tmv. Mut saattoi johtua valaistuksestakin...
Alkuperäinen kirjoittaja laura:Min mielestä taas lumenen valokynä ei toimi ollenkaan, ei siis heijastanut valoa yhtään kun joskus testailin useampaankin kertaan kaupassa. Vastasi enemmän peitevoidetta tmv. Mut saattoi johtua valaistuksestakin...
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei toimi valokynäkään, ei ainakaan lumenen.
Miten laitat sitä, mitä alla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja laura:Min mielestä taas lumenen valokynä ei toimi ollenkaan, ei siis heijastanut valoa yhtään kun joskus testailin useampaankin kertaan kaupassa. Vastasi enemmän peitevoidetta tmv. Mut saattoi johtua valaistuksestakin...
Muistaisin kyssä lukeneeni että ei valokynää ole tarkoitettu silmänalusiin ellei halua pandameikkiä. eli oikeassa olet.
Alkuperäinen kirjoittaja kylläpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja laura:Min mielestä taas lumenen valokynä ei toimi ollenkaan, ei siis heijastanut valoa yhtään kun joskus testailin useampaankin kertaan kaupassa. Vastasi enemmän peitevoidetta tmv. Mut saattoi johtua valaistuksestakin...
Muistaisin kyssä lukeneeni että ei valokynää ole tarkoitettu silmänalusiin ellei halua pandameikkiä. eli oikeassa olet.
Kyllä valokynää nimenomaan mainostetaan tummiin silmänalusiin.