H
hippulilisko
Vieras
Ärsyttää kun miehen pitäisi hoitaa lasta niin tuntuu että tekee sen toisella kädellä siinä sivussa.Kun on miehen hoitovuoro ,sattuu ja tapahtuu kaikenlaista kuten lapsi loukkaa itseään,lyö päätänsä,tulee vähältäpiti tilanteita jatkuvasti.
Päiväunirytmit menee sekaisin,välillä jää ruokailuja välistä yms..
Tuntuu että lapsentyarhpeet otetaan huomioon vasta sitten kun lapsi itkee-että se itkusta vasta ponkasee kattomaan että missä mennään.
Tuntuu siltä että äitinä olen kokoajan vastuussa viimeseen asti lapsesta kun mies on noin välinpitämätön ja löysä.Vaikka mielestäni myös isä on ihan yhtä suuressa vastuussa.
En tiedä että miten asian esitän tai mitä teen että mies ymmärtää vastuunsa,eikä mun tarttis aina miettiä ja olla valmiudessa.
Neuvoja oi viisaat palsta ystäväiset!
Päiväunirytmit menee sekaisin,välillä jää ruokailuja välistä yms..
Tuntuu että lapsentyarhpeet otetaan huomioon vasta sitten kun lapsi itkee-että se itkusta vasta ponkasee kattomaan että missä mennään.
Tuntuu siltä että äitinä olen kokoajan vastuussa viimeseen asti lapsesta kun mies on noin välinpitämätön ja löysä.Vaikka mielestäni myös isä on ihan yhtä suuressa vastuussa.
En tiedä että miten asian esitän tai mitä teen että mies ymmärtää vastuunsa,eikä mun tarttis aina miettiä ja olla valmiudessa.
Neuvoja oi viisaat palsta ystäväiset!