millä saan kipeä vauvan syömään?? hätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua huolestuttaa hirveästi nyt tuon pojan syöminen,7kk neuvolassa juuri oli puhe että painoa ja pituutta pitäisi saada lisää ja 8kk saatiin kontrollikäynti. Mutta nytpäs tulikin flunssa pienelle,ja teki totaalisen stopin syömisen kanssa. Millä ihmeellä minä saisin hänet syömään edes vähän??? Eihän se itsellekään nuhaisena ruoka maistu,mutta kun tuo ei edes juo! Tuttipullosta ei osaa eikä mukista, tissiltä on tähän mennessä maidon ottanut,mutta nyt sekin on hankalaa kun on niin tukossa. Mitä mä teen? Annanko vaan olla lähes koko ajan tissillä että jos jotain ottaisi vai mitä ihmettä :´(

Meilläkään ei poika (7kk) syö pullosta tai nokkamukista, mutta ihan lasista hörpyttämällä vähän kerrallaan onnistuu (tai nokkamukista ilman sitä nokkaosaa).

Meillä nuhaan auttoi keittosuolatipat, ja niiden antamisen jälkeen koppasin pojan kainaloon, ja valelin nenän varteen lämmintä vettä, ja vedin sormeani pojan sieraimista alaspäin. Tämä toi tippojen pehmittämää räkää pois nenästä. Kokeilepa! Ilman tippojakin tuo rään painaminen alaspäin voi onnistua :)

Yhteistyössä