Millä tän pahan maun/olon/hajun saa pois? (räkätaudista kyse)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon kipeenä (siassa). Tai oikeestaan tauti alkaa olla lopuillaan mut varmaan tuo lima mitä kertyy maistuu/haisee/tuntuu hirmu pahalle. Millä tän saa pois?? Läkerolia oon vetäny mut ei jaksais koko aikaa aitäkään syödä..

Ja samanlaista tää on kun perusinfluenssassa, eli ei periaatteessa liity sikaan millään lailla.

AAAARRGGGHH, tää olo on vaan NIIIIN ärsyttävä!!!!!!!!!!

Oiskohan tää sit poskiontelontulehdus, joskus mul oli se jatkuvasti. Vähän poskionteloita kivistääkin... Pitää kattoo jos pistäytyis lääkärissä. Millä ne muutes ton kattoo??

Mulla tuli ihan normiflunssan (luulisin että oli normiflunssa.. Ei haittais vaikka olis sika ite ollut mutta tuskin..) jälkeen kolme viikkoa kestänyt ällöräkäsyys, eli siis just tota inhottavaa pahanmakusta limaa, oli myös pientä särkyä keuhkoputkissa ja pientä painetta rinnassa, sekä koko naama särki. Vielä ite sitä räkää on vähän (aamulla vaivaa) mutta itestään kuitenkin parantunut, eli niitä antibioottejakaan ei ihan turhaan kannata hakea..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla tuli ihan normiflunssan (luulisin että oli normiflunssa.. Ei haittais vaikka olis sika ite ollut mutta tuskin..) jälkeen kolme viikkoa kestänyt ällöräkäsyys, eli siis just tota inhottavaa pahanmakusta limaa, oli myös pientä särkyä keuhkoputkissa ja pientä painetta rinnassa, sekä koko naama särki. Vielä ite sitä räkää on vähän (aamulla vaivaa) mutta itestään kuitenkin parantunut, eli niitä antibioottejakaan ei ihan turhaan kannata hakea..

Just luinkin terveyskirjaston sivuilta niin ei sinne lääkäriin pakko ole mennä, joten en menekkään. Olo on vaan aika ärsyttävä mut en viitti ns.turhaankaan uutta antibioottia syödä kun just pari viikkoa sit loppu edellinen. jos on kärsässä tulehdus niin olkoot!! Sikahan tässä on jo muutenkin..:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Just luinkin terveyskirjaston sivuilta niin ei sinne lääkäriin pakko ole mennä, joten en menekkään. Olo on vaan aika ärsyttävä mut en viitti ns.turhaankaan uutta antibioottia syödä kun just pari viikkoa sit loppu edellinen. jos on kärsässä tulehdus niin olkoot!! Sikahan tässä on jo muutenkin..:)

:D

Yhteistyössä