millä viikoilla plussatesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Haaleita haamuja tullut tehtyä useampia, kp 28/31. Koska ootte plussanneet selkeän, varman plussan? Ovulaatiosta asti jännännyt, kun mahdollisuus raskauteen on. :ashamed:

Ja paria ekaa haamua jo vähän uskoin, mutta sitten seuraava testi antoikin negan (eri merkki).

Muoks. Niin, siis nuo kiertopäivät meni väärin päin, eli kolme päivää on jo myöhässä, siksi olen testaillut. Mutta kai se olisi jo näkynyt tänään, menkat vaan odotuttaa itseään, kun jännittää.

No menkat oli päivän myöhässä, kierto n. 30pv. Onko se ihan mahdottomuus odottaa testausta sen aikaa, että ne menkat on myöhässä/niiden pitäisi alkaa? Kun jokainen varmaan tajuaa, ettei liian aikaisin tehty testi ole välttämättä luotettava. Niissä testeissäkin on ohjeet että milloin kannattaa testata eli sen mukaan sitten... johan tuossa menee helvetisti rahaa testeihinkin kun joka päivä testaa niitä haamuja..huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
No menkat oli päivän myöhässä, kierto n. 30pv. Onko se ihan mahdottomuus odottaa testausta sen aikaa, että ne menkat on myöhässä/niiden pitäisi alkaa? Kun jokainen varmaan tajuaa, ettei liian aikaisin tehty testi ole välttämättä luotettava. Niissä testeissäkin on ohjeet että milloin kannattaa testata eli sen mukaan sitten... johan tuossa menee helvetisti rahaa testeihinkin kun joka päivä testaa niitä haamuja..huoh...

On. :xmas: Mä testaan heti, jos mahdollisuus on. Sillä saman tien pitää lopettaa toi lääke. :xmas:

Ja aapeelle: 28/27 about oli ihan kunnon viiva jo. :)

Juupa juu, eilinen negakin oli vahva ja selkeä roskishaamu yöpissalla. Kai se on pakko käydä terkkarilla niin tulee selko, tollanen oon-en oo-oon on aika turhauttavaa. Tulis nyt edes selko, kumpi vaan tulos passaa kunhan nyt vaan jompi kumpi olis varmasti.

Yhteistyössä