millä viikoilla teillä alkanut raskauspahoinvointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
itsellä nyt vasta H 5+5 ja alkoi aamuyöllä ihan selkeästi kuvottaa. nytkin oksettava olo koko ajan, mutta en ole vielä yökännyt. alkaa vaan tuntua ettei ole kaukana. esikoiselta muistaakseni oksensin ekan kerran H 6+ loppupuolella, jos nyt muistan oikein...

millä helpottaa oloa? tiedän että pitää syödä vähän kerrassaan ja usein, mutta nytkin olen niin tehnyt. kauheeta jos taas joutuu tiputukseen asti :( vaikka tämä raskaus niin toivottu onkin :)

ekasta alkoi jotain vkolla 7 ja loppui muistaakseni vkolla 14..pahoinvointia oli ihan mihin aikaan vaan..tässä raskaudessa oli heikkoa oloa pari viikkoa aamuisin parin tunnin työskentelyn jälkeen vkolta 8,öisin tuli pahoinvointia sit viikolle 12..eli tässä oon päässyt huomattavasti "helpommalla",varsinkin kun mies toi öisin mehua sänkyyn,eikä tarvinnu ite nousta ollenkaan :)

Mulla alkoi viimeksi sekä nyt rv 5 yökötys. Viimeksi oksensin ekan kerran rv 8 ja viimeisen kerran rv 19. Nyt oksensin ekan kerran rv 6 ja jatkuu edelleen, nyt menossa rv 15. Mua auttaa kun juo paljon. Laitan veden sekaan sitruunatiivistettä. Se laimentaa vähän oksennuksen makuakin. Jäiset marjat auttaa myös, ne jotenkin helpottaa sitä yökötysreaktiota.

voi uuh... täytyy toivoa että täälläkin tämä oireilu jäisi tällä kertaa vain öllötykseksi. viimeksi oksensin rv 14 saakka joka päivä ajasta riippumatta, sen jälkeen satunnaisesti tuonne jonnekin rv 30+ saakka.

vaikka mitäpä sitä ei kestäisi oman vauvansa eteen. kunhan siellä olisi pikkuisella vaan kaikki hyvin..

Mulla alkoi viimeksi sekä nyt rv 5 yökötys. Viimeksi oksensin ekan kerran rv 8 ja viimeisen kerran rv 19. Nyt oksensin ekan kerran rv 6 ja jatkuu edelleen, nyt menossa rv 15. Mua auttaa kun juo paljon. Laitan veden sekaan sitruunatiivistettä. Se laimentaa vähän oksennuksen makuakin. Jäiset marjat auttaa myös, ne jotenkin helpottaa sitä yökötysreaktiota.

kiitti vinkeistä! :)

Rv 7 alkoi, ja rv 15 loppui. Lepo auttoi jossain määrin, makuuasennossa ihan siis. Työaamuina piti olla syömättä, muuten olisin laatannut koko bussimatkan ja vielä töissäkin. Lounaalla vasta syötävää.

no ilmeisesti se sit voi alkaa näin aikaisin, kun on muitakin kohtalontovereita. esikoiseltakin oli tätä ällöä oloa jokunen päivä ennen ekaa yökkäystä. huhheijaa...

Yhteistyössä