Millä viikoilla tunsit liikkeet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhi82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhi82

Jäsen
05.07.2008
144
0
16
Niin elikkäs ihmettelisin millä viikolla immeiset ovat tunteneet ensimmäisen lapsen ensimmäiset liikkeet???

Itse olen nyt viikolla 15 ja ensimmäinen olisi tulossa. Kaverilla tuntu jo tässä vaiheessa liikkeet ja itse odotan malttamattomana sitä "ensi kosketusta".
Kertoilkaahan!! =) =)

Rv 17. Tajusin vasta neuvolassa käytyäni, kun terkka sanoi että vauva potkii, samalla kun kuunteli sydänääniä. :D Eli tunsin varmaan jo ennemmin, mutta en tajunnut niitä liikkeiksi. :)

Minulla alkoi tuntumaan viikoilla 19-20 suunnilleen... olihan ne ihania ensimmäiset tuntea, mutta en hätäillyt koska tiesin että sit saakin tuntea oikein urakalla kun vähän pidemmälle mennään :D nyt 37+3 ja hyvin potkii...

rv. 16 tais olla eka. Tokasta rv.13 parhain hetki kuulostella liikkeitä on maata illalla sängyssä selällään ja syventyä niihin massun kurinoihin.

Minun mielestäni ne liikkeet tuntui kultakalan hännän huiskauksilta

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Kittless:
Rv 17. Tajusin vasta neuvolassa käytyäni, kun terkka sanoi että vauva potkii, samalla kun kuunteli sydänääniä. :D Eli tunsin varmaan jo ennemmin, mutta en tajunnut niitä liikkeiksi. :)

Mullekin terkka sanoi että etkö muka tunne, kun se potkii :) Dopplerista kuului vaan kamala kolina :) Mut en mä viel sillo mitään tuntenut..

Alkuperäinen kirjoittaja Terhi82:
Niin elikkäs ihmettelisin millä viikolla immeiset ovat tunteneet ensimmäisen lapsen ensimmäiset liikkeet???

Itse olen nyt viikolla 15 ja ensimmäinen olisi tulossa. Kaverilla tuntu jo tässä vaiheessa liikkeet ja itse odotan malttamattomana sitä "ensi kosketusta".
Kertoilkaahan!! =) =)

21-22, toisesta vko 19.

Mulla oli rv 13+5, ku tunsin( oon kirjottanu muistiin, ku ihmettelin)!!! Tosin en eka voinu uskoa, et niin aikasin tuntisin, ku ekaa odotin. Mut sit ku ne samanmoiset "perhosen siivet" siellä voimistui, ni tajusin, et kyl vaan oli!)

Yhteistyössä